Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Varit på akuten. Morsan åkte in dit med ambulans. Kommer nog skickas hem igen. Hon trilla häromdan och fick bula i skallen. 

 

Väntar på hennes rum så jag kan ta emot henne.

Morsans utsikt 

 

 

2018-03-22-15-04-20.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Algotezza säger:

Varit på akuten. Morsan åkte in dit med ambulans. Kommer nog skickas hem igen. Hon trilla häromdan och fick bula i skallen. 

 

Det var ju tur om det inte är så allvarligt. Fall slutar ofta illa för åldringar.

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, Neosus säger:

Bullfi........... fi........ .......... discokorv. 

😳

Kurbitsfjollor i ettan (just nu med en flintskallig man med en samling luskammar, go figure), i tvåan en SM-vecka som inte alls var vad jag föreställde mig (det närmaste en piska där var snörstarten till skotrarna). Men senare i ettan ett program om en eventuellt försvinnande demokrati. Kan det vara något?

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Men senare i ettan ett program om en eventuellt försvinnande demokrati. Kan det vara något?

Det är ju på väg åt helvete. Fria medier kommer snart inte att vara tillåtna längre. 

Det är det Expressen och  DN mm egentligen är ute efter i sin nuvarande kampanj mot Youtube och Facebook och Flashback osv. De vill tillbaka till hur det var före internet när alla var beroende av dom för att få veta hur det ligger till i världen.

Det blir lite extra komiskt att höra deras prat om "hatmedia" när de själva har hatat ihjäl teatermannen Benny Fredriksson.

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, Vesuvius säger:

Det känns som om det börjar bli politikerna och media mot folket.

Ska nog se "Länge leve demokratin".

Schermans program var trubbigt och tråkigt.  Handlade mest om hur mycket stackars riksdagsfolk har att göra. Positivt dock att det dricks så mycket kaffe. Kpd!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, Algotezza säger:

Schermans program var trubbigt och tråkigt.  Handlade mest om hur mycket stackars riksdagsfolk har att göra. Positivt dock att det dricks så mycket kaffe. Kpd!!!

Jag var inte heller imponerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...