Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

FUPen till Martin Timell fallet var en bland de segare jag läst. Men att Lulu Carter var en sådan knarkfantast hade jag ingen aaaaaaning om. Inte att Martin och hon hade små sex möten i hans uthus heller. Är inte han gift? Kanske inte nu längre.

Ja, djävlar. Livet är inte lätt där uppe på toppen... ☺️

43 minuter sedan, slejnard säger:

☺️

Ja ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Dark Of Light säger:

Men att Lulu Carter var en sådan knarkfantast hade jag ingen aaaaaaning om. Inte att Martin och hon hade små sex möten i hans uthus heller. Är inte han gift? Kanske inte nu längre.

 

Hon har ju pratat vad man trodde var skit om honom länge i intervjuer, men vad vet man.

Nu är det snart GWs mord. Får se om han fått upp nåt drag under galoscherna? 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, Dark Of Light säger:

D var vääääääääääääääääääääääldigt länge sedan man var där och rumsterade. Det var ju då detta forum fick ngn slags härdsmälta för en sisådär 100 år sedan. Joooodå.

Det var före min tid här. Har läst att det hände nåt här, men inte fattat vad?

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, Vesuvius säger:

Det var före min tid här. Har läst att det hände nåt här, men inte fattat vad?

Länge sedan nu men har för mig att det var en kombo av de sedvanliga forum uppdateringarna som gick åt helsefyr (i vanlig ordning) och ett allmänt missnöje mot ledningen pga en hög anledningar. Mycket friktion vart d. Det blev Kontrollrummet ett tag men det tog sig liksom inte på samma sätt. Så vi kröp tillbaka. Sedan hände livet och jag föll bort ett bra tag.

D blir kpd imorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...