Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
43 minuter sedan, Algotezza säger:

Två lektioner och två möten sen. Besökte morsan på hemmet också. Hon mådde rätt bra. Hon e 94. Rätt pigg men hör lite dåligt.

Nu e de nyheter...

Hur har hon fått plats där? Vill inte överheten ha di gamla sittande ensamma i sina lägenheter så länge som möjligt numera?

Ser aldrig på nyheter längre.

Postat
3 timmar sedan, Vesuvius säger:

Hur har hon fått plats där? Vill inte överheten ha di gamla sittande ensamma i sina lägenheter så länge som möjligt numera?

Ser aldrig på nyheter längre.

Mina bröder och i synnerhet min fru lyckades övertala det sociala att hon behövde ett sådant boende. 

Ang nyheter gäller ju if you've seen one you've seen them all. Nyheter är mest Trump  & co och sport sport sport och kultur ofta om nån obegripligt fantastisk opera om t.ex. eu-migranter, kaffemuggstiggare som säger Hej hej... och har sin cv på en bit kartong. Men jag mitt nöt känner medlidande och ger en slant om jag har en lös i fickan fastän jag vet att det inte löser några  problem, snarare tvärt om. Men va gör man? Politiker gör ingenting. I Lund äger tiggarna Mårtenstorget. Skriker och gormar gör deras chefer, gubbarna, för att hålla reda på sina slavar, Hej hej-tanterna.

Sov gott! En god avföring är den bästa huvudkudden!

Postat

Morrn morrn...

Snöat igen under natten... Vädret var bättre på John Pohlmans tid.

Postat
13 minuter sedan, slejnard säger:

Här skiner solen ☺️

Kallt och soligt i Lund. Nordanvind...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.