Vesuvius Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 43 minuter sedan, Algotezza säger: Två lektioner och två möten sen. Besökte morsan på hemmet också. Hon mådde rätt bra. Hon e 94. Rätt pigg men hör lite dåligt. Nu e de nyheter... Hur har hon fått plats där? Vill inte överheten ha di gamla sittande ensamma i sina lägenheter så länge som möjligt numera? Ser aldrig på nyheter längre.
Dark Of Light Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 29 minuter sedan, Vesuvius säger: Ser aldrig på nyheter längre. Voffordådå?
Vesuvius Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 41 minuter sedan, Dark Of Light säger: Voffordådå? Läser om dom i stället.
Vesuvius Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 Kör lite BandinaBox. Det händer rätt roliga saker när man kombinerar olika stilar med varandra.
Algotezza Postat 19 mars 2018 Postat 19 mars 2018 3 timmar sedan, Vesuvius säger: Hur har hon fått plats där? Vill inte överheten ha di gamla sittande ensamma i sina lägenheter så länge som möjligt numera? Ser aldrig på nyheter längre. Mina bröder och i synnerhet min fru lyckades övertala det sociala att hon behövde ett sådant boende. Ang nyheter gäller ju if you've seen one you've seen them all. Nyheter är mest Trump & co och sport sport sport och kultur ofta om nån obegripligt fantastisk opera om t.ex. eu-migranter, kaffemuggstiggare som säger Hej hej... och har sin cv på en bit kartong. Men jag mitt nöt känner medlidande och ger en slant om jag har en lös i fickan fastän jag vet att det inte löser några problem, snarare tvärt om. Men va gör man? Politiker gör ingenting. I Lund äger tiggarna Mårtenstorget. Skriker och gormar gör deras chefer, gubbarna, för att hålla reda på sina slavar, Hej hej-tanterna. Sov gott! En god avföring är den bästa huvudkudden!
Algotezza Postat 20 mars 2018 Postat 20 mars 2018 Morrn morrn... Snöat igen under natten... Vädret var bättre på John Pohlmans tid.
Algotezza Postat 20 mars 2018 Postat 20 mars 2018 13 minuter sedan, slejnard säger: Här skiner solen ☺️ Kallt och soligt i Lund. Nordanvind...
Vesuvius Postat 20 mars 2018 Postat 20 mars 2018 4 timmar sedan, Algotezza säger: vårdagjämning En av årets viktigaste dagar.
Recommended Posts