Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
43 minuter sedan, Algotezza säger:

Två lektioner och två möten sen. Besökte morsan på hemmet också. Hon mådde rätt bra. Hon e 94. Rätt pigg men hör lite dåligt.

 

Nu e de nyheter...

Hur har hon fått plats där? Vill inte överheten ha di gamla sittande ensamma i sina lägenheter så länge som möjligt numera?

Ser aldrig på nyheter längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Vesuvius säger:

Hur har hon fått plats där? Vill inte överheten ha di gamla sittande ensamma i sina lägenheter så länge som möjligt numera?

Ser aldrig på nyheter längre.

Mina bröder och i synnerhet min fru lyckades övertala det sociala att hon behövde ett sådant boende. 

 

Ang nyheter gäller ju if you've seen one you've seen them all. Nyheter är mest Trump  & co och sport sport sport och kultur ofta om nån obegripligt fantastisk opera om t.ex. eu-migranter, kaffemuggstiggare som säger Hej hej... och har sin cv på en bit kartong. Men jag mitt nöt känner medlidande och ger en slant om jag har en lös i fickan fastän jag vet att det inte löser några  problem, snarare tvärt om. Men va gör man? Politiker gör ingenting. I Lund äger tiggarna Mårtenstorget. Skriker och gormar gör deras chefer, gubbarna, för att hålla reda på sina slavar, Hej hej-tanterna.

 

Sov gott! En god avföring är den bästa huvudkudden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...