Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fint och folktomt på Gärdahallen i morse. I tisdags var det knökfullt. Inte kul alls.

Helgdagskväll i timmerkojan nu. Kollar ej Mästarnas mästare. Men fortsätter me den norska serien kl 9.

Postat
3 minuter sedan, Algotezza säger:

Fint och folktomt på Gärdahallen i morse. I tisdags var det knökfullt. Inte kul alls.

Helgdagskväll i timmerkojan nu. Kollar ej Mästarnas mästare. Men fortsätter me den norska serien kl 9.

Den där serien har börjat lite sådär tycker jag.

Postat (redigerat)
13 timmar sedan, Vesuvius säger:

Den där serien har börjat lite sådär tycker jag.

Rörig och krystad men man får väl ge den en chans. Ska vara mystifierande...

På gymmet stod en tjej med gratisprov från gainomax. Rena sockerchocken. Inte hon men gainomaxeriet. Man fick även mäta handstyrkan. 55kg höger. 54kg vänster hand. För min del. Kom inte med nåt sexistiskt skämt dock. Låg nära till hands annars.

Redigerat av Algotezza
Postat
8 minuter sedan, Algotezza säger:

Rörig och krystad men man får väl ge den en chans. Ska vara mystifierande...

På gymmet stod en tjej med gratisprov från gainomax. Rena sockerchocken. Inte hon men gainomaxeriet. Man fick även mäta handstyrkan. 55kg höger. 54kg vänster hand. För min del. Kom inte med nåt sexistiskt skämt dock. Låg nära till hands amnars.

Du är alltså ambidexter. Du är begåvad med både en fröken Höger och en fröken Vänster?

Postat (redigerat)
13 timmar sedan, Vesuvius säger:

Du är alltså ambidexter. Du är begåvad med både en fröken Höger och en fröken Vänster?

Ja jag skriver lika fult med båda. Har övat att teckna och skriva med båda...

Redigerat av Algotezza
Postat

Go förmiddag. 

Många koppar java avverkade redan.

Kpd??!

Postat
3 timmar sedan, Neosus säger:

Ja ☺️

3 timmar sedan, Dark Of Light säger:

Ja ☺️

2 timmar sedan, slejnard säger:

Ja ☺️

28 minuter sedan, slejnard säger:

Ja ☺️

Ja ☺️

Postat

Gi förmiddag... Kpd - och tövädret fortsätter...

Första  lektionen klar...Tar en personalfika efter nästa. 

Och på den vägen e de...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.