slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 26 minuter sedan, Vesuvius säger: Kanske lyssnar när jag är lite gladare så att jag har lite marginal. Gör gärna det. La den i storforat å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 21 timmar sedan, slejnard säger: Jag har kaffe 🙂 Idag å! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: Så här blev den. Så jäkla mörk å depressiv låt har jag aldrig gjort förr. Säg gärna vad ni tycker? Kommer INTE ha nån chans i p4 ☺️ Riktigt bra! Me like! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 2 minuter sedan, Neosus säger: Riktigt bra! Me like! 🙂 Tack neo! Va kul att du gillar. En kompis tyckte S:n lät för mycket men jag vet inte. Hur låter det hos dig? Alltså lite för mkt diskant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Vart god middag som tusiken. Fylld fläskytterfilé å potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Laddar för lite mello Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Ska man kolla eller inte? Det är lite som med Kalle Anka på julafton. Man vet precis vad det blir men man är nästan lite landsförrädare om man inte kollar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Haha ja så är det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 16 minuter sedan, Vesuvius säger: Ska man knulla eller inte? Det är lite som med Kalle Anka på julafton. Man vet precis vad det blir men man är nästan lite landsförrädare om man inte knullar. Word! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 45 minuter sedan, Dark Of Light säger: Word! Säg det till grannen. Lalalalalife in lalalalaland? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Jajajajamen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Fuldans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Jag har glömt allt om studioteknik, men om jag köper mikrofonen nedan borde det väl passa med den mikrofonkabeln till? Kontakten där jag ska koppla in sladden är obalanserad, vad det nu innebär? https://www.emusic.se/product/36367/Prodipe-TT1-Pro https://www.emusic.se/product/38451/Pulse-Mikrofonkabel-3m-Tele-XLR Tycker dom tar bra betalt för sina kablar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Thomann är billig på kablar. Men ska du inte ha balanserad? Xlr/båda ändar hane/hona. De flesta ljudkort har multikontakter. har fö 39 grader okynnesfeber igen 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 12 minuter sedan, slejnard säger: Thomann är billig på kablar. Men ska du inte ha balanserad? Xlr/båda ändar hane/hona. De flesta ljudkort har multikontakter. har fö 39 grader okynnesfeber igen 🙁 Då blir det doktorn igen då? Köper man kabel nån annanstans så blir det två frakter, så jag antar att det jämnar ut sig? Jag har en kombinerad grej, synt - ljudkort, se nedan. Då skulle man kunna koppla in micksladden i kontakten till höger då? Den har tydligen inkopplingsbar fantommatning också. Varför är det bättre med balanserat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Då antar jag att det är en sån här jag ska ha? https://www.emusic.se/product/49736/ProCo-SMM10-Mikrofonkabel-3m Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 G'natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 Morn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 dem största pratkvarnarna på forum studio finns här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 25 minuter sedan, ewroL säger: dem största pratkvarnarna på forum studio finns här Det blir ju gärna så på en chatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 Gomorron. Töväder igen. Få se om det håller den här gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 Morn å KPD! Balanserat ger bättre signal. Jo jag har ju tid för specualutredning den 22/3 på infektionsenheten. Kommer ta många prover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 Jag har kaffe 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 Solen skiner o snöar int! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 1 timme sedan, ewroL säger: dem största pratkvarnarna på forum studio finns här De eller dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 9 timmar sedan, Vesuvius säger: Då antar jag att det är en sån här jag ska ha? https://www.emusic.se/product/49736/ProCo-SMM10-Mikrofonkabel-3m Får bumpa min egen tråd här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 (redigerat) Morn & kpd. 1 timme sedan, slejnard säger: De eller dom Mickett våårt at lärasej.... venska. Herre djävlars vilken bajskorv i fläkten detta blev. Vems huvud får rulla? YT har på senare tid "städat" bland sina programleverantörer. T ex många seriösa vapenrelaterade You Tube kreatörer jag följer blir utsatta för en stor press från YT, alldeles hur seriösa inslagen än är. En natur relaterad kreatör blev till sagd att ta bort inslag där han testade och berättade om gamla historiska råttfällor. De blir av med sina reklamsponsorer då YT bedömer dessa som moraliskt förkastliga. Kvar blir alternativet att bli sponsrad av tittarna. Inget fel i det i sig heller men det är lite komiskt då det helt plötsligt är ok. Missförstå mig rätt. Det är solklart att program med antisemitiskt/rasistiskt/nazistisk innehåll ska bort. Fort som fan dessutom. De kan ha sina megafoner någon annanstans. Men mina exempel ovan känns bara som en bisarrt försök till censur. Samtidigt verkar det vara helt i sin ordning med t ex programleverantörer som presenterar tripprapporter från sitt narkotika användande. Man silar mygg men sväljer kameler. Redigerat 11 mars 2018 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 ibland förstår jag sånt men inte allti d jag sitter där med snillehjärnan aktiverad för dumassfall som detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 1 minut sedan, ewroL säger: ibland förstår jag sånt men inte allti d jag sitter där med snillehjärnan aktiverad för dumassfall som detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 mars 2018 Dela Postat 11 mars 2018 11 timmar sedan, Vesuvius säger: Då antar jag att det är en sån här jag ska ha? https://www.emusic.se/product/49736/ProCo-SMM10-Mikrofonkabel-3m Japp! He fonka med en sån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts