slejnard Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 FI fan va gott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Jag har kaffe 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Ja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Jo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 7u Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Näeh! Här ligger jag helt naken 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Är grannen där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Saknar På spåret. Buhuää... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 6 minuter sedan, Algotezza säger: Saknar På spåret. Buhuää... Jo. Programmet som var istället var kass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Ser talang! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 20 minuter sedan, Vesuvius säger: Jo. Programmet som var istället var kass. Kräkte åt det. Mentalt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 Mentala vomeringar är värst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 schu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 nu har jag gjort å skickat in en låt till p4 nästa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 9 mars 2018 Dela Postat 9 mars 2018 25 minuter sedan, slejnard säger: nu har jag gjort å skickat in en låt till p4 nästa! När får man höra den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 8 timmar sedan, Vesuvius säger: Mentala vomeringar är värst. Ja. Svårt få bort lukten. Gäller att snabbt zappa till program mef lägre kräkfaktor. Jesper Rönndahl var dock himla rolig i Svenska nyheter enligt frugan och mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 God morgon o kpd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 är ni fortfarande kvar på den här konstiga rutan på nätet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 22 minuter sedan, ewroL säger: är ni fortfarande kvar på den här konstiga rutan på nätet? Jäpp. Och du med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Morn & kpd. 10 timmar sedan, slejnard säger: Ser talang! Jopp. Överallt i tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 32 minuter sedan, ewroL säger: är ni fortfarande kvar på den här konstiga rutan på nätet? Vilken ruta då? 1A? Man blir inte konstigare än man gör sig även om man försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 8 timmar sedan, Vesuvius säger: När får man höra den? Ja det blir nog när man får veta om den blir med eller ej nån gång i april. Vemodig låt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Så här blev den. Så jäkla mörk å depressiv låt har jag aldrig gjort förr. Säg gärna vad ni tycker? Kommer INTE ha nån chans i p4 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 1 timme sedan, slejnard säger: Så här blev den. Så jäkla mörk å depressiv låt har jag aldrig gjort förr. Säg gärna vad ni tycker? Kommer INTE ha nån chans i p4 ☺️ Fantastiskt bra mannen!!!! 👍 Ibland måste man bara släppa sargen och våga ta steget ut i sådant man inte gjort förut. Din röst i samspel med detta underbara melankoliska stycke är en fullträff! Avslutningen på låten är en fullträff. BRA, BRA, BRA!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 3 minuter sedan, Dark Of Light säger: Fantastiskt bra mannen!!!! 👍 Ibland måste man bara släppa sargen och våga ta steget ut i sådant man inte gjort förut. Din röst i samspel med detta underbara melankoliska stycke är en fullträff! Avslutningen på låten är en fullträff. BRA, BRA, BRA!!! Åjåjoj! Tack för det dol. Vågade knappt ens sjunga den. Ja detta är helt nytt för mig. Vad roligt att du gillar den. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 10 mars 2018 Dela Postat 10 mars 2018 Kanske lyssnar när jag är lite gladare så att jag har lite marginal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts