Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
28 minuter sedan, slejnard säger:

Det är så klart att det snöar där uppe att det är praktiskt taget färdigt.

Alltså jag trodde ni där uppe gillade snö? Varför skulle ni annars bo där uppe med 2 veckor långa somrar, folk som jagar i smyg, mygg stora som katter, folk som säger schuuu och sjunkande städer.

Kanske skulle ni trivas bättre här söderut med tåg som spårar ur när ett höstlöv lägger sig på spåren, folk som inte kan säga sc... schuhuh... äh, skottlossning utan jakt, Åtvidaberg och skåningar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Citat

Den röda Ford Mondeon som står bredvid den vita smutsiga Ford Kugan på västra parkering har vänstra sidans lysen på.

Bland det roligaste jag läst idag är ett inlägg från min brf:s facebook-grupp. Västra parkeringen är förstås gigantisk (nej, det är den inte) men riktmärket smutsig Ford Kuga gör det solklart för alla, eller vadå?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
31 minuter sedan, Pico säger:

Bland det roligaste jag läst idag är ett inlägg från min brf:s facebook-grupp. Västra parkeringen är förstås gigantisk (nej, det är den inte) men riktmärket smutsig Ford Kuga gör det solklart för alla, eller vadå?

Jag begriper ingenting, men det är ju roligt att du tittar in.

Drömde om dig i natt,

Redigerat av Vesuvius
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light säger:

Det är så klart att det snöar där uppe att det är praktiskt taget färdigt.

Alltså jag trodde ni där uppe gillade snö? Varför skulle ni annars bo där uppe med 2 veckor långa somrar, folk som jagar i smyg, mygg stora som katter, folk som säger schuuu och sjunkande städer.

Kanske skulle ni trivas bättre här söderut med tåg som spårar ur när ett höstlöv lägger sig på spåren, folk som inte kan säga sc... schuhuh... äh, skottlossning utan jakt, Åtvidaberg och skåningar?

Trivs ändå för det mesta men just idag kändes det deppigt 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn.morrn - och snö på det.  Tövädret kom av sig.

Få se vad internationella kvinnodagen har att erbjuda. Göra en låt på temat. Hälsa på morsan på hemmet om vädret blir bättre...

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, Vesuvius säger:

Ska det va så jävla svårt att få veta vilken mikrofon man ska köpa?

vad är budgeten?

jag har en sån där bra betygad Studio Projects B1.....

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, slejnard säger:

Nej se det snöar 🙁

skottar åtminstone morgon å kväll 🙁

Och sen blir det sommar och då ska det klippas gräs och rensas ogräs och målas om.

Tack och lov att man bor i lägenhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är dags för en Steely Dan-låt.

Walter Becker var måhända en begränsad gitarrist, men när det gäller att ligga precis bakom beatet var han fan bäst i världen. Frågan är hur många som förstår vad jag menar?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...