Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 1 timme sedan, ewroL säger: growling kan jag inte dock vet jag hur dem gör i huvudet. länkade en låt men det var inte min egen. jag la på "acoustica reverb medium hall" och "EU ProMixEQ-10A - Vocal 1"... såhär låter det https://soundcloud.com/melovi/burn-edited Får upp den här texten: This track was not found. Maybe it has been removed — Learn more Skriket är jag inte så intresserad av. Har nog inget i Band inaBox som passar. Om du ser dig själv som sångare, varför försöker du inte hitta några lokala förmågor att jobba ihop med? Även om det kan bli svårt om du inte skriver låtar eller texter. Har inte förstått riktigt hur det är med det där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 4 minuter sedan, slejnard säger: Svårt å hitta tid. Have many balls in the air! Fattar inte det här med röstningen i studiotävlingen. Var det inte sagt att det var medlemmarna själva som skulle rösta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 (redigerat) Skrik är det väl inte, men mycket hest. Undrar om det finns en scen för det? ( https://soundcloud.com/melovi/fade-away )Jag är inte intresserad att träffa folk enbart för musik. Det skulle vara om det är nån jag har en relation till, bara. Annars kan man hålla sig till internet. Redigerat 6 mars 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Just nu, ewroL säger: Skrik är det väl inte, men mycket hest. Undrar om det finns en scen för det? Jag är inte intresserad att träffa folk enbart för musik. Det skulle vara om det är nån jag har en relation till, bara. Annars kan man hålla sig till internet. Men då måste du ju ha något som folk går igång på och lägga ut det som ett samarbetsförslag här i storforum t ex, eller någon annanstans. Antingen presenterar du dig själv enbart som sångare, eller sångare låtskrivare, eller vad det kan va. Det här hesa ylandet, eller vad man ska kalla det, och som du har hållit på att lägga ut ett bra tag nu verkar inte slå an. Det kanske är dags att hitta på nåt nytt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 8 minuter sedan, Vesuvius säger: Fattar inte det här med röstningen i studiotävlingen. Var det inte sagt att det var medlemmarna själva som skulle rösta? Nej! Det har hela tiden sagts att det ska vara jury. Läs ursprungsinlägget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 4 minuter sedan, slejnard säger: Nej! Det har hela tiden sagts att det ska vara jury. Läs ursprungsinlägget. Det slipper jag ju nu. Undrade bara. Undrar också om man får veta vilka dom är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 37 minuter sedan, Vesuvius säger: Det slipper jag ju nu. Undrade bara. Undrar också om man får veta vilka dom är? Säkert efteråt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Är ju redan klar. Får göra en till låt som är tänkt till P4 nästa 😑 den här skickade jag förra året men kom inte med: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Alltså ytterligare en låt. Man får ju knappast ha med samma i bägge tävlingarna? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Över nollan. Det var ett tag sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Vad har du mätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: Är ju redan klar. Får göra en till låt som är tänkt till P4 nästa 😑 den här skickade jag förra året men kom inte med: Fel sångstil för P 4 tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Vad har du mätt? Det vet du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Alla vet det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 (redigerat) Funderar på att köpa en billig mikrofon för att spela in sång. Frågan är vilken som är bäst. Den måste kunna användas handhållen. Jag lutar åt antingen en Prodpipe TT 1 Pro dynamisk för 476;-. https://www.gear4music.se/sv/PA-DJ-and-belysning/Prodipe-TT1-PRO-Handheld-dynamisk-mikrofon/K51 Alternativet är en Samson C05CL kondensatormikrofon för 498;-. https://www.bax-shop.se/sang-kondensatormikrofon/samson-c05cl-handhallen-kondensatormikrofon?utm_source=prisjakt&utm_medium=price_comparison&utm_campaign=prisjakt Redigerat 6 mars 2018 av Vesuvius Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 1 timme sedan, Vesuvius säger: Det vet du. Att jag inte tänkte på det! Jag ska genast fråga 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 2 minuter sedan, Vesuvius säger: Funderar på att köpa en billig mikrofon för att spela in sång. Frågan är vilken som är bäst. Den måste kunna användas handhållen. Om ni inte har bättre billiga alternativ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 GW på g. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Jåh. En handhållen GW. Man undrar ju om d blir kpd imorn? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 2 timmar sedan, Vesuvius säger: Fel sångstil för P 4 tror jag. Jo för den kom inte med. Ska hitt på nå bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Ska Ölvebro va med? Han bor väl i Åtvid numera`? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Trump! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Då vart den här dan slut. Tränade en timme efter jobbet. Skönt när man väl gör det. Gonattens! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 En beggad sm58! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 10 minuter sedan, Neosus säger: Trump! Vad har nu gjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Varit på nå grejs så har inte hängt med 😑 hörde att Lule förlorade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 4 minuter sedan, slejnard säger: Vad har nu gjort? Löfven och Trump har pratat med varandra! Kul va? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 19 minuter sedan, slejnard säger: En beggad sm58! Prodpipen ska va lika bra som en sån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts