Dark Of Light Postat 5 mars 2018 Dela Postat 5 mars 2018 16 minuter sedan, slejnard säger: Ska dit den 22/3 😑 Då kan ju du va frisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 mars 2018 Dela Postat 5 mars 2018 100. Magisktkt. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 5 mars 2018 Dela Postat 5 mars 2018 1 minut sedan, Dark Of Light säger: 100. Magstarkt. 😑 Och det är bara början. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 5 mars 2018 Dela Postat 5 mars 2018 Yllet är nya Björkman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 😄 Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Morrn morrn. KPD redan fixat. KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 😄 morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 godmorning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 bra låt. growling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 https://nyadagbladet.se/ Nya Dagbladet är den bästa nyhetssidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 (redigerat) snart dags att gå på promenad Redigerat 6 mars 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 (redigerat) hur låter detta ? "Burn (WAV)" https://soundcloud.com/melovi/burn Redigerat 6 mars 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Typ delad tur idag så ledig x antal timmar! kpd ewrol, KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Tar ni andra också KPD är frågan ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 jag dricker typ 10 koppar kaffe varje dag (inte alltid ibland dricker jag alkohol istället). bryggkaffe hemma. smakar inte lika bra som på café tyvärr.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 (redigerat) ---------- Redigerat 6 mars 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 15 minuter sedan, ewroL säger: jag dricker typ 10 koppar kaffe varje dag (inte alltid ibland dricker jag alkohol istället). bryggkaffe hemma. smakar inte lika bra som på café tyvärr.... Alkohol i kopp! Jo jag tackar jag 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 vodka + fun light, kör jag med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Kör kaffe ur koppar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Köp en moccamaster. Svindyr men blir gott kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 vilken av dessa inställningar ska man lägga på sång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 6 minuter sedan, slejnard säger: Köp en moccamaster. Svindyr men blir gott kaffe! tack för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Halloj. Blev sovmorgon idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 32 minuter sedan, ewroL säger: vilken av dessa inställningar ska man lägga på sång? Det finns flera där du kan använda och kombinera, som t ex reverb, compressor, exualizer mm för ett traditionellt sångljud. Finns det inte presets för sång hos dessa effekter? Ska du sen köra growl, vilket jag hoppas du inte ska, kan du väl slänga på i stort sett vad som helst? Det finns två stilar jag inte gillar och det är growl och rap. Undrar om det finns någon som har kombinerat dessa vederstyggligheter och kör growlrap? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 growling kan jag inte dock vet jag hur dem gör i huvudet. länkade en låt men det var inte min egen. jag la på "acoustica reverb medium hall" och "EU ProMixEQ-10A - Vocal 1"... såhär låter det https://soundcloud.com/melovi/burn-edited Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Growlrap 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Nä nog är det tur man håller sig till akffe 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 (redigerat) Fade Away (WAV) https://soundcloud.com/melovi/fade-away Såhär låter det när jag skriker! Vill nån lägga på musik på denna? Redigerat 6 mars 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2018 Dela Postat 6 mars 2018 Svårt å hitta tid. Have many balls in the air! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts