slejnard Postat 25 maj 2018 Dela Postat 25 maj 2018 Hallåj! Är å fiskar men ska absolut följa! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Morn å KPD 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 (redigerat) 13 timmar sedan, Neosus säger: Jag begriper inte hur du kan få den så stor. ? ? Hade jag fått en krona för varje gång... 10 timmar sedan, Emelie Gabriella säger: Får man skriva vad som helst i den här tråden? ? jag vill helt utan skam (eller nåja, med lite skam) kasta ut min nystartade musikprofil på instagram. Jag har insett att mina inspelningsmöjligheter (samt kompetens!) ligger ungefär tusen mil från medel här på forumet, så provar nu att improvisera pianosnurror och sjunga lite pop/country som videos på instagram. Men hade ju önskat lite feedback på kompositioner dock och där är det noll. finns kanske någon här med Instagram som vill följa och stötta skapanderesan...? ? —> emeliegabriellamusic Bra där! Det är klart man får skriva vad som helst här. Så länge man inte trampar någon på tårna. Gärna något OT, om kaffe, livet i allmänhet, eller varför inte kaffe. Är du ny här önskar jag dig välkommen! Gör gärna en presentation av dig under Medlemspresentationer. Har du frågor så finns det många hjälpsamma här som hjälper dig. Hade jag Insta hade jag gärna följt dig men istället sitter jag still i värmen och dricker kaffe. Ser att du är en duktig fotograf också. Redigerat 26 maj 2018 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Morn & kpd förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emelie Gabriella Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 27 minuter sedan, Dark Of Light säger: Hade jag fått en krona för varje gång... Bra där! Det är klart man får skriva vad som helst här. Så länge man inte trampar någon på tårna. Gärna något OT, om kaffe, livet i allmänhet, eller varför inte kaffe. Är du ny här önskar jag dig välkommen! Gör gärna en presentation av dig under Medlemspresentationer. Har du frågor så finns det många hjälpsamma här som hjälper dig. Hade jag Insta hade jag gärna följt dig men istället sitter jag still i värmen och dricker kaffe. Ser att du är en duktig fotograf också. Yay! Av en händelse är jag MYCKET förtjust i kaffe. Kuriosa: det ska vara utan mjölk och socker, i en (rejäl) mugg (ej kopp!) och skållhett. Men förväxla mig inte med en kaffesnobb nu, jag har inget emot att mikra det efter en stund om det stått och blivit ljummet. För övrigt experimenterar jag en del med att tillsätta kryddor i kaffepulvret just nu. Kardemumma och kanel är gott. Ingefära funkar inte (tro mig). PS. Har haft en del trådar här på forumet men gjorde nog aldrig någon presentation. Kanske kastar in en sådan vid något tillfälle. Men lite kort kan sägas att jag kan NOLL om produktion, tyvärr, men är entusiastisk hobby låtskrivare och pianist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 (redigerat) Som barn var det två grannar som insisterade att jag var en tjej. De frågade mig det. Och då sa den äldsta ba "Nej, jag har sett...[att han/jag har en kuk]". Alltså, jag pratade HÖGT som barn bara... Redigerat 26 maj 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 3 timmar sedan, Emelie Gabriella säger: Yay! Av en händelse är jag MYCKET förtjust i kaffe. Kuriosa: det ska vara utan mjölk och socker, i en (rejäl) mugg (ej kopp!) och skållhett. Men förväxla mig inte med en kaffesnobb nu, jag har inget emot att mikra det efter en stund om det stått och blivit ljummet. För övrigt experimenterar jag en del med att tillsätta kryddor i kaffepulvret just nu. Kardemumma och kanel är gott. Ingefära funkar inte (tro mig). PS. Har haft en del trådar här på forumet men gjorde nog aldrig någon presentation. Kanske kastar in en sådan vid något tillfälle. Men lite kort kan sägas att jag kan NOLL om produktion, tyvärr, men är entusiastisk hobby låtskrivare och pianist. Kanoners och kaffe är the shit! Svart och hett som ett plåttak. Kanel i kaffet är mumma som fan. Jag är helt klart mer artist än mästermixare också, det är inget hinder här och man lär sig hela tiden. Så lika vi är, ska vi gifta oss eller nöjer vi oss med en kpd (kaffe på det) på var sitt håll ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Intet en fisk!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Jo Emelie kaffe är grymt gott! 😄 Bara skriva om vad som faller in.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 maj 2018 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2018 Längstah är en sjujävla trevlig plats; för husfridens skull kan man dock undvika längre och komplicerade diskussioner om exempelvis politik; det går alltid åt helvete med vidhängande rage quits, hotfulla tillmälen och/eller åt helvete otrevlig stämning och det klarar vi oss utan. PS Kaffe dricks med mjölk. BASTA! DS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 1 minut sedan, CHAE säger: Längstah är en sjujävla trevlig plats; för husfridens skull kan man dock undvika längre och komplicerade diskussioner om exempelvis politik; det går alltid åt helvete med vidhängande rage quits, hotfulla tillmälen och/eller åt helvete otrevlig stämning och det klarar vi oss utan. PS Kaffe dricks med mjölk. BASTA! DS Skitsnack! Mja, om mjölk i kaffet då... det om politiken och dylikt håller jag med om, men kaffet dricks osockrat och omjölkat (😲)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 (redigerat) 28 minuter sedan, Pico säger: Skitsnack! Mja, om mjölk i kaffet då... det om politiken och dylikt håller jag med om, men kaffet dricks osockrat och omjölkat (😲)! Exactemente som tysken säger! Jag borde veta... 30 minuter sedan, CHAE säger: Längstah är en sjujävla trevlig plats; för husfridens skull kan man dock undvika längre och komplicerade diskussioner om exempelvis politik; det går alltid åt helvete med vidhängande rage quits, hotfulla tillmälen och/eller åt helvete otrevlig stämning och det klarar vi oss utan. PS Kaffe dricks med mjölk. BASTA! DS Men basta är gott! ? Redigerat 26 maj 2018 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 maj 2018 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2018 9 timmar sedan, ewroL säger: Som barn var det två grannar som insisterade att jag var en tjej. De frågade mig det. Och då sa den äldsta ba "Nej, jag har sett...[att han/jag har en kuk]". Alltså, jag pratade HÖGT som barn bara... Well played. 1 timme sedan, Pico säger: Skitsnack! Mja, om mjölk i kaffet då... det om politiken och dylikt håller jag med om, men kaffet dricks osockrat och omjölkat (😲)! 🙂 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Exactemente som tysken säger! Jag borde veta... Men basta är gott! ? Basturökt skinka, typ (?)...😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Naturligtvis my brother in arms 😑? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 48 minuter sedan, CHAE säger: Well played. 🙂 Basturökt skinka, typ (?)...😲 ExaKT!! Jag håller med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Det är cruising utanför mitt fönster. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 maj 2018 Dela Postat 26 maj 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 7 timmar sedan, Neosus säger: Det är cruising utanför mitt fönster. 😑 Vagott. Morn å KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 Morrn morrn. Igår vart det en najs österlentur och en kvällstur per cykel. Härligt väder men hur blir det i juli? Kpd och frukost! Såg ett par storkar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 Att de orkar våra kära storkar. Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emelie Gabriella Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 (redigerat) 22 timmar sedan, Dark Of Light säger: Kanoners och kaffe är the shit! Svart och hett som ett plåttak. Kanel i kaffet är mumma som fan. Jag är helt klart mer artist än mästermixare också, det är inget hinder här och man lär sig hela tiden. Så lika vi är, ska vi gifta oss eller nöjer vi oss med en kpd (kaffe på det) på var sitt håll ? Ajdå, nu bröt du mot din egen regel. Min make känner sig trampad på tårna över ditt frieri. Vi håller oss med en kaffe och en pianoimprovisation tycker jag. PS. Detta var det sista reklaminlägget för min musikprofil. Man vill ju inte vara odräglig och allmänt störig liksom. Redigerat 27 maj 2018 av Emelie Gabriella Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 4 timmar sedan, Dark Of Light säger: Att de orkar våra kära storkar. Morn & kpd. Snart storknar de pga överbefolkningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 Har forumet börjat med Apples emojisar nu? ? Nästa vecka är det albumsläpp. Jag är taggad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 Skrev till slut en dikt i gammaldags stil om gårdagens upplevelser och la ut på poeter.se. Storkarna dock ej med men andra fugglar. En dag i maj I morse när jag öppnat dörren och kisat emot solen blott en stund, dröjde det ej länge förrän jag hörde göken från den fagra lund. Och över fälten var det lärkans drill som skänkte lust att leva en dag till. Under den österlenska promenaden senare på dagen avlöste näktergalen. Helt ensam satt jag så till sist på kvällen uppå en sliten bänk invid den ljuva dälden under en liten nöjsam cykeltur, när blodsugarmyggan gjorde mig sin kur. Dock på det hela taget var den rätt lyckad, denna dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 Just nu, Naymari säger: Har forumet börjat med Apples emojisar nu? ? Nästa vecka är det albumsläpp. Jag är taggad. Är du du som släpper något? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 3 minuter sedan, Algotezza säger: Är du du som släpper något? ? Inte som artist, nej. Jag är bara med en sväng på det tekniska. Ben Howard släpper album jag jag är med i teamet bakom mixandet. Island Records/Universal music Här är senaste singeln, av 3 totalt. Verkar gå hett på BBC i england Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 (redigerat) Att man måste godkänna cookies varenda gång sidan uppdateras är måttligt irriterande Redigerat 27 maj 2018 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 maj 2018 Dela Postat 27 maj 2018 Yo nay! 😎 kul att he rullar! Fin dikt algo! bara göra hur mkt reklam som helst här Emelie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts