Chillalot Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Tjenare peoples,.... Kommer från den ståtliga staden växjö (RoadLake) i sömniga småland. Nyss 20 år och gick hotel und restaurang i gymnasiet... det sög =) Kom på efter halva tiden att jag inte riktigt gillade det utan, eftersom jag hittat hit, vill syssla med musik i stället.. Skriver som en kratta, gillar illogik och underligheter. Lite konstnärlig kanske ? Jobbar mest i reason, vill dock gå vidare till nått inspelningsprogram.,.,., Men de är så satans krabbiga.. =/ mmm... Tycker rewire mellan reason o cubase verkar mycket underligt, förstår inte riktigt,,, Nån kanske kan ge en kort beskrivning på det så att man slipper göra en egen tråd för det..... Har sökt lite men hittade inget konkret. Inte bra på o läsa instruktionsböcker heller.,., =P Annars så hörs vi säkerligen.. Ha det gott Folk! //MVH Sir Chillalot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Öjj Välkommen hit .. Krabba inte nu..hahaha..var inte sen min tid på Norregårdsskolan som jag hörde det uttrycket.. Halva släkten bor i 'vägen vid sjön' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 haj haj på daj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JDW Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Hej jag e själv ny här kul med så mycket musiker 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Hej Hej.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Välkommen! Själv fyller jag 20 i September och gick tyvärr industri.. något med folk i våran ålder, alla verkar ha gått fel linje.. Aldrig försent att bättra sig! /David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Välkommen!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Hoj och Välkommen! Hoppas du kommer att trivas... och om du tycker cubase verkar "krabbigt", så ta dig en titt på Pro Tools, det är mera som en hummer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Whälkommen, kul med folk som gillar skaldjur ...not Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chillalot Postat 30 april 2005 Trådstartare Dela Postat 30 april 2005 ta dig en titt på Pro Tools, det är mera som en hummer. hahahah.... den var bra... men jag tror jag söker nått mer i stil med räkor... hej hej allihops igen.,.,., hörs där ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Hej hej.... Själv kommer jag från den sketna hålan Ljungby 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jacvenza Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Hej, hej hemskt mycke hej.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Välkommen! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Välkommen 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 Willkommen bei uns 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Procedomani Postat 16 maj 2005 Dela Postat 16 maj 2005 växjö (RoadLake) i sömniga småland. Välkommen!!! Hur får Du förresten Växjö att bli Roadlake (Vägsjö)? Jag vill hellre att de ska va typ GrowLake (Grow(Up)Lake) eller nåt sånt. Fast egentligen; Vem bryr sig? Beroende på svenskt uttal kan det ju oxå bli Wallake (Väggsjö) eller Wake-UpLake (Väcksjö)..... 😉 /H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wicked_s Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Välkomen hit, hoppas att du ska trivas bättre här då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 17 maj 2005 Dela Postat 17 maj 2005 Hej! Ännu en växjöbo, då måste du följa med på nästa forumträff vi har där, när det nu än blir... jag behöver ha lite cash först. Har inte många kronor.... Välkommen ska du vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.