Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag undrar om någon vet vad det är för sak jag söker efter? Jag vill slippa att häva mig över min porta och koppla in instrumenten manuellt varje gång jag ska spela in ett nytt instrument. Jag tänker att kablarna från ingången i portan ska kunna samlas till en "sak" som jag kan placera med ingångarna framför mig. Jag vill alltså kunna koppla in t.ex. min gitarr, eller flera instrument, till portan med en kabel till en lätt tillgänglig ingång som sedan är kopplad med portans ingångar. Gör jag mig förstådd? Jag tänker att jag söker en patchbay med en rak koppling mellan mitt instrument och portans ingång, fast med en mellanstation (patchen) som gör ingångarna tillgängligare och samlade. 

Kan detta vara svaret?

https://www.thomann.de/se/art_tpatch.htm

Mvh Jonas

• 3 veckor senare...
Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.