D Vibe Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 God jul! I år bestämde jag mig för att göra en elektronisk version av Stilla Natt i smartphone-DAW:en Caustic 3.2 (Finns till Android, IOS, Windows och MacOs; desktopversionerna är dock exakt likadana som smartphone-versionerna). Hoppas ni gillar det 🙂 Mvh/Daniel
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 God jul D Vibe. Får riktiga Bruce Haack-vibbar.
Vesuvius Postat 1 december 2017 Postat 1 december 2017 2 timmar sedan, D Vibe säger: Aha! Tar jag som positivt då? 😉 Ja för sjutton. Bruce Haack var en av syntpionjärerna. Han gjorde dessutom en jullåt med vocodersång och allt. 1
D Vibe Postat 22 juli 2019 Trådstartare Postat 22 juli 2019 Passar på att hijacka min egen tråd med att slänga upp en till låt jag gjort i Caustic, mestadels på vägen till jobbet. Var lite sugen på att utmana mig själv med en goa-/psytrance-låt. Vet att det inte passar alla öron dock 😁
Peter Roos Postat 23 juli 2019 Postat 23 juli 2019 (redigerat) xxx. Tog bort mitt inlägg innan Die Hard prackar ner på det också! Redigerat 23 juli 2019 av Sleap
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.