Vesuvius Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 Även i år ger företaget Waves bort en ny gratis plug på Black Friday. Nu kan man anmäla sitt intresse i förväg genom att följa länken nedan. Vad tror ni att det kan tänkas bli? Brukar pluggarna de ger bort vara tillräckligt bra för att vara värda besväret? https://www.waves.com/lpn/black-friday-2017/free-plugin-signup
Jon Rinneby Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 Tack för tips. Jag tror absolut att det kan vara värt det. Förhoppningsvis blir det någon av deras nya pluggar, svårt att veta. /Jon
Casperfren Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 Nått år var det ju värt det med r bas 🙂 Inte så mycket insats för att se
pme (oregistrerad) Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 Hittills har det väl varit plugins från gold bundlen eller någon one-knob. Waves verkar försöka bredda sig mot instrument så det är väl inte helt omöjligt att det kommer en vsti i år.
Vesuvius Postat 21 november 2017 Trådstartare Postat 21 november 2017 1 hour ago Yllet sa: Tack för tips. Jag tror absolut att det kan vara värt det. Förhoppningsvis blir det någon av deras nya pluggar, svårt att veta. /Jon Som jag har förstått det ska det vara en helt ny plugg. Något som inte marknadsförts eller sålts förut.
Die Hard (oregistrerad) Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 Kanske är den här då? https://www.waves.com/plugins/bass-slapper
pme (oregistrerad) Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 33 minutes ago Die Hard sa: Kanske är den här då? https://www.waves.com/plugins/bass-slapper Du tror inte att de som köper den idag blir lite sura om den är gratis på fredag? Annars så är hade det kanske varit en lämplig kandidat. Det är flera plugin leverantörer som har har försökt ge bort pluggen och sedan ta betalt för den samma. Man undrar hur bra det går.
Casperfren Postat 21 november 2017 Postat 21 november 2017 Svårt att säga om slapp kommer vara den, det är ju lite märkligt att marknadsföra den innan man släpper den gratis
van Caine Postat 22 november 2017 Postat 22 november 2017 Gratis plugg är ju alltid gratis plugg! Skulle man aldrig få användning av den så är det ju bättre att ändå ha haft den, jämfört med att önskat att man tog emot den men aldrig gjorde det :-)
van Caine Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 Tänkte att vad det än är så kan det ju ändå komma till nytta på något sätt! Det är en VU-mätare utan några som helst andra funktioner, och kommer inte till nytta då jag redan har så det mer än räcker på den fronten... Besviken.
Sostenuto Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 Med gåvor som den här lär ju inte Waves förlora några pengar eftersom ingen skulle ha köpt den ändå.
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 Jaha okej ja det var ju nästan väntat att det inte skulle vara något upphetsande. 😑
Vesuvius Postat 23 november 2017 Trådstartare Postat 23 november 2017 Mina tips är uppenbarligen inget vidare.
oioioi Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 5 hours ago van Caine sa: Tänkte att vad det än är så kan det ju ändå komma till nytta på något sätt! Det är en VU-mätare utan några som helst andra funktioner, och kommer inte till nytta då jag redan har så det mer än räcker på den fronten... Besviken. Vad ska man ha den till?
Casperfren Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 5 minutes ago oioioi sa: Vad ska man ha den till? hahaha:) Om man inte har en rms mätare... ser snygg ut osv...
slejnard Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 1 hour ago Vesuvius sa: Mina tips är uppenbarligen inget vidare. Fast nu visste du ju inte vad de skulle ge bort.
Vesuvius Postat 23 november 2017 Trådstartare Postat 23 november 2017 53 minutes ago slejnard sa: Fast nu visste du ju inte vad de skulle ge bort. Tack Slejnard. Det värmer.
Casperfren Postat 23 november 2017 Postat 23 november 2017 Vi skrattar ju åt waves val av plugg, inte dig @Vesuvius
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.