Voicefucker Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 (redigerat) // Delad härifrån // Neko Finns det någon här som vet hur man stänger av datorn?? Redigerat 27 april 2005 av Neko
wonderboy Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 JAG tycker om Dig, Saverman! Lasse Mongo, Du är bättre, starkare, klokare, snyggare, sexigare än någonsin! Fasiken, vad bra sagt! Är allt detta tack vare att Du erkände Rockman-innehavet?
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Finns det någon här som vet hur man stänger av datorn?? släng ut den genom fönstret! sprit tamefan
Voicefucker Postat 26 april 2005 Trådstartare Postat 26 april 2005 JAG tycker om Dig, Saverman! Lasse Mongo, Du är bättre, starkare, klokare, snyggare, sexigare än någonsin! Fasiken, vad bra sagt! Är allt detta tack vare att Du erkände Rockman-innehavet? Vem är Rockman.....??
Voicefucker Postat 26 april 2005 Trådstartare Postat 26 april 2005 Finns det någon här som vet hur man stänger av datorn?? släng ut den genom fönstret! sprit tamefan Jag vågar inte öppna mitt fönster...Mr Hydroman står där ute och skall ta mig!!!
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 JAG tycker om Dig, Saverman! Lasse Mongo, Du är bättre, starkare, klokare, snyggare, sexigare än någonsin! Fasiken, vad bra sagt! Är allt detta tack vare att Du erkände Rockman-innehavet? Jo man blev en helt ny person, en "utan-rockman-kan-man-klara-av-allt" 🙂 Schkåll påer, påre eller hur fasicken det nu skulle vara.... puh det blev mycket nu 😉
hackeman Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Det stör mig inte speciellt att bli idiotförklarad. De gånger jag blir det så förtjänar jag det. Idiot. Det här var bara för att illustrera för saverman hur rå men hjärtlös humorn kan vara här... 😉
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Finns det någon här som vet hur man stänger av datorn?? släng ut den genom fönstret! sprit tamefan Jag vågar inte öppna mitt fönster...Mr Hydroman står där ute och skall ta mig!!! jaja din jävla mikrofonsugare, du är alltid kaxig när du sitter bakom datorn din lilla skit! korken på åt dig!!!!!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 mentaliteten i pluffos tråd verkar sprida sig?
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 mentaliteten i pluffos tråd verkar sprida sig? jojo tänker man, ner, upp, ner, upp blir helt hängig känns det som 😉
Itzhak Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 borde inte den här tråden ligga under "om sajten". den här avdelningen ska vara "Generellt om ljud- och musikskapande"?
joachime Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 borde inte den här tråden ligga under "om sajten". Borde inte den där hatten ligga på Riksantikvarieämbetet?
Pluffo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 mentaliteten i pluffos tråd verkar sprida sig? Mohaha! Jag är bäst!
Itzhak Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 (redigerat) borde inte den här tråden ligga under "om sajten". Borde inte den där hatten ligga på Riksantikvarieämbetet? jo (fast erkänn att du är rätt snygg) Redigerat 26 april 2005 av Itzhak
joachime Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 borde inte den här tråden ligga under "om sajten". Borde inte den där hatten ligga på Riksantikvarieämbetet? jo Förresten, vem är citatet hämtat från?
Itzhak Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 borde inte den här tråden ligga under "om sajten". Borde inte den där hatten ligga på Riksantikvarieämbetet? jo Förresten, vem är citatet hämtat från? vill minnas att det var tomas bodström, men det kan ha varit någon av damerna i riksdagen oxå.
joachime Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 (redigerat) Förresten, vem är citatet hämtat från? vill minnas att det var tomas bodström, men det kan ha varit någon av damerna i riksdagen oxå. Den svenska riksdagen har jämfört med andra parlament en hög andel kvinnliga ledamöter, 45 procent. Riksdagen.se Edit: Där skrapade jag ihop minst 3 BW-poäng va? Redigerat 26 april 2005 av joachime
Itzhak Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Förresten, vem är citatet hämtat från? vill minnas att det var tomas bodström, men det kan ha varit någon av damerna i riksdagen oxå. Den svenska riksdagen har jämfört med andra parlament en hög andel kvinnliga ledamöter, 45 procent. Riksdagen.se Edit: Där skrapade jag ihop minst 3 BW-poäng va? ja, din länk till riksdagen fick åtminstone mig att se lite extra P1 ut.
FuJiSuN Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Grahn! Detta är inget peronangrepp!!! MEn jag måste få säga att jag verkligen ogillar din avatar. den är hemsk! Idiot! 🙂
FuJiSuN Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Kan du ge exempel på detta? Ät en muffin och var glad. Om manär allergisk mot ägg då?!?! Vad kan man äta då? En som undrar..
laslo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Kan du ge exempel på detta? Ät en muffin och var glad. Om manär allergisk mot ägg då?!?! Vad kan man äta då? En som undrar.. http://m-w.com/cgi-bin/audio.pl?defeca01.wav=defecate
FuJiSuN Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Kan du ge exempel på detta? Ät en muffin och var glad. Om manär allergisk mot ägg då?!?! Vad kan man äta då? En som undrar.. http://m-w.com/cgi-bin/audio.pl?defeca01.wav=defecate Får man fråga vad herrn menar med detta? Defecate kanru va själv! PS: Gud håller med mig:DS
laslo Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 (redigerat) Kan du ge exempel på detta? Ät en muffin och var glad. Om manär allergisk mot ägg då?!?! Vad kan man äta då? En som undrar.. http://m-w.com/cgi-bin/audio.pl?defeca01.wav=defecate Får man fråga vad herrn menar med detta? Defecate kanru va själv! PS: Gud håller med mig:DS 🙂 Det betyder: FuJiSuN@bice Edit: Sorry, jag är full och trött... Redigerat 26 april 2005 av laslo
Zando Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Det är jag som är idiotförklarat,men vem bryr sig 😆 inte jag iallafall, så ryck upp dig saverman, livet har sina goda stunder 😛 enligt McDonalds 🙂
Neosus Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Grahn! Detta är inget peronangrepp!!! MEn jag måste få säga att jag verkligen ogillar din avatar. den är hemsk! Idiot! 🙂 Jag vet hahahahahahahaaaaahahahahaaa....... 😉
saverman Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Det är jag som är idiotförklarat,men vem bryr sig 😉 inte jag iallafall,så ryck upp dig saverman, livet har sina goda stunder 🙂 enligt McDonalds 😄 Var glad tills du påminde mig om det citatet! 😄 Rock on! 😎
Zando Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Det är jag som är idiotförklarat,men vem bryr sig 😉 inte jag iallafall,så ryck upp dig saverman, livet har sina goda stunder 🙂 enligt McDonalds 😄 Var glad tills du påminde mig om det citatet! 😄 Rock on! 🙂 Soorrrry 😎
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Det ligger något klassicistiskt över laslos avatar.
wonderboy Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Är det ingen mer än jag som upptäckt felstavningen i rubriken till denna tråd? Är det ingen mer än jag som ser det komiska i detta? Personligen så älskar jag Saverman. Personligen så älskar jag Brojd. Personligen så älskar jag 3-Max. Personligen så älskar jag t o m Istak, eller vad han nu heter!
Peder Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej! Är det ingen mer än jag som upptäckt felstavningen i rubriken till denna tråd? Är det ingen mer än jag som ser det komiska i detta? - Åååhhh din Meschersmitt! (Nej, det heter faktiskt: Messerschmitt!) Mvh Peder
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.