Die Hard (oregistrerad) Postat 2 november 2017 Postat 2 november 2017 Okej intresseklubben antecknar. Själv har musiken räddat mig från sporten.
pme (oregistrerad) Postat 2 november 2017 Postat 2 november 2017 MFF? Jag brukar använda MDF, typ 12 eller 15 mm.
Claes Holmerup Postat 3 november 2017 Postat 3 november 2017 Även om jag är född, uppvuxen och bor i Malmö, så är jag genuint likgiltig oavsett vad det gäller för sport. Instämmer med Die Hard och säger att musiken har räddat mig från sporten. Ägnar mig hellre åt att leka med min speldator - en term som har en HELT annan betydelse för musiker, än för gemene man...
Die Hard (oregistrerad) Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Haha! Bara väntade på att du skulle hoppa in här? eftersom jag vet sedan tidigare att du är lika antisportare som en annan. Sparka på en boll är så tråkigt att jag hellre skulle lyssna en helkväll på E-type, Celine Dion, Sade eller Lasse Stefanz...eller nä det skulle jag inte heller göra. Det här är ett musikforum. Sportnörderi hör hemma på sportforum och det finns väl ett antal överflöd för det.
Vesuvius Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 6 hours ago Claes sa: Ägnar mig hellre åt att leka med min speldator - en term som har en HELT annan betydelse för musiker, än för gemene man... Vadå? Typ skinnbanjo, eller fickbiljard?
Joaquim88 (oregistrerad) Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 MFF? Mer inne på BDSM själv. 😳
van Caine Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Fotboll? "Sport"? Om det inte ingår hjul eller KO som vinstmoment så är det inte sport ;-)
DigRules Postat 4 november 2017 Postat 4 november 2017 Skippa hjulen, för mig räcker det med KO. 😄 Och apropå smäller, så är det i natt det smäller, UFC 217, KO fullt realistiska.
Die Hard (oregistrerad) Postat 5 november 2017 Postat 5 november 2017 7 hours ago van Caine sa: Fotboll? "Sport"? Om det inte ingår hjul eller KO som vinstmoment så är det inte sport ;-) kO? Du menar att du är med jaga ut kossorna på kosläppet på våren?😄
Claes Holmerup Postat 5 november 2017 Postat 5 november 2017 20 hours ago Vesuvius sa: Vadå? Typ skinnbanjo, eller fickbiljard? Som man känner sig själv, känner man andra...
van Caine Postat 5 november 2017 Postat 5 november 2017 22 hours ago Die Hard sa: kO? Du menar att du är med jaga ut kossorna på kosläppet på våren?😄 Jaa, mest att spöa upp dem, men finns fler sätt! ;-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.