Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har ni namngett eran studio?

Det vore rätt halvcoolt om man hade en skylt på dörren in till studion(/sovrummet) där det stod t ex FuckUpSoundsStudio eller nått 😉

Vad heter din studio!? 😏

EDIT: Oj, jag kom på att jag glömde söka om det fanns någon liknande tråd.. 🙁

Redigerat av Utan Namn
Annons
lill-petter (oregistrerad)
Postat

Studio Placard.

Postat

Ehheeeeee.....................

.....................................

😉

Twilight Zound Studio......

Förstås 😄

Postat

Grahns studio.

Med tanke på mitt efternamn så tänkte jag först döpa till WoodStudio men det namnet är väll upptaget.....?.....

😉

Postat

Brukar kalla min Förrådet. Fråga inte varför.

JHoffa (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Bachelor chow

Redigerat av JHoffa
Postat

(LBS)= LantBrukStudio 😆 ja jag bor ute på landet omgiven av kossor å andra kreatur, mhuuu 😛

ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

Standstraight One

Postat

Kollektivet mina vänner driver där de producerar spel och därför även en hel del musik heter Kaffe&Kaka Produktion. Tufft namn, tycker jag.

Postat

No Noise Alley är det alternativa namnet, tills jag hittat något bättre. Hade tankar om "Little muffin research bedroom"

Men det lät för mycket teletubbies om det hela 😄

Postat (redigerat)
No Noise Alley är det alternativa namnet, tills jag hittat något bättre. Hade tankar om "Little muffin research bedroom"

Men det lät för mycket teletubbies om det hela 😉

Hehe tyckte båda namnen var rätt grymma 😄

EDIT: Jag stavar som en treåring... 😄

Redigerat av Utan Namn
Postat (redigerat)
Fast några finska grabbar har tydligen tagit sig friheten att använda samma namn

Yeah! JYVÄSKYLÄN MUSIIKKIOPISTO! Låter köttigt värre.

Redigerat av dbd
Postat

Jag är bekant med några killar här i Linköping som har döpt sin nybyggda studio till Oceanview Studios (eller nåt liknande). Den ligger i ett skyddsrum...

• 2 veckor senare...
Postat

Hmm, min "studio" heter nog "Lillrummet" för det mesta. Kvarleva från svunna tider då vi bodde någon annanstans o arbetsrummet var ett mycket mindre rum. Nu är ju arbetsrummet lika stort som sovrummet o borde egentligen inte kallas lillrummet längre o blablablabla vad han snackar den där dempa.

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.