Utan Namn Postat 29 mars 2004 Trådstartare Postat 29 mars 2004 Hmm, min "studio" heter nog "Lillrummet" för det mesta. Kvarleva från svunna tider då vi bodde någon annanstans o arbetsrummet var ett mycket mindre rum. Nu är ju arbetsrummet lika stort som sovrummet o borde egentligen inte kallas lillrummet längre o blablablabla vad han snackar den där dempa. 😆 Haha! Jo jag märkte att jag läste din text utan att jag "läste".. Det blev att man började tänka på nått annat helt automatiskt 😄
Liza (oregistrerad) Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?Som man kan hänga på dörren 🙂 Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 😛 lisahenze@msn.com har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 😳
robertus Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 So What! Productions 🙂 (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂
Utan Namn Postat 14 april 2004 Trådstartare Postat 14 april 2004 Någon som vet vart man kan trycka upp en cool skylt med namnet på?Som man kan hänga på dörren 🙁 Kan fixas.... maila mig så kan jag kanske hjälpa... gör en del sånt själv jag... 🙂 lisahenze@msn.com har inget namn.. eller hmm.. den studion jag sitter i heter ju redan nått ju... Orca... men jag vet inte om det räknas, gör det det? 🙂 Hallå, jag mailade dig för typ 3 veckor sen.. varför svarar du inte!? 🙁
HoboRec Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 PRAVDA PRODUKTION Med en lite socialrealistisk doft! /Ulf
Rygge Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 Har en polare här i Linköping som kallar sin studio för HELLSMELL.....namnet uppkom efter lite problem med toa-avloppet
mlordin Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 Kontoret! Funkar jättebra när frugan eller svärmor ringer och frågar vad man håller på med - "jag sitter på kontoret" Tog faktiskt idén från en bar i Boston som hette "the Office". Efter jobbet drog delar av grabbgänget dit och när respektive ringde så var standardsvaret att man var på "kontoret". /Mats
Johan Royen Postat 14 april 2004 Postat 14 april 2004 Har inget namn... The (Paradise) Garage, kanske, eftersom jag har min i garaget. Fast då måste man nästan göra chicago house också...
pappabalkan (oregistrerad) Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 Jag har ju redan döpt min och satt upp skylt 😳
Sepejens Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 So What! Productions 😳 (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂 Eller på Miles Davis mäktiga introspår till Kind of blue (en av världens absolut bästa jazz-plattor). Skönt namn iaf 🙂
phod (oregistrerad) Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 So What! Productions 😳 (Jag vet att det är en rip-off från Metallicas låt) 🙂 Metallicas låt är en rip-off på Anti-Nowhere-League's låt =) Jag är 99.99..% på att de var före. Deras text och framförande är dock aningen mer opolerat och grövre vill jag minnas. Bara mina 25 öre till din studiohistorik 🙂
peppemannen Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 litet-klädförråd-ombyggtt-till-dator-och-musikrum-med-en-betongvägg-och-två-datorer-STUDION. 😄
hackeman Postat 15 april 2004 Postat 15 april 2004 (redigerat) Månbas Beta. (kombinerad studio och kontor fyllt med datorer fyllda med betaversioner av diverse program 😄) Redigerat 15 april 2004 av hackeman
Piccazzo Postat 21 april 2004 Postat 21 april 2004 Jättemedia (i folk mun även kallad) GROTTAN , det heter vår studio..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.