Max Levin Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 (redigerat) The Cheesemakers Vol#1 var ett April-skämt från början, men sen dök det upp en och annan som började digga låtarna i alla fall. Här är låt-bitarna: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Skälet till varför jag inte släpper skivan själv är, som ni kanske gissat, för att jag är för lat. Dessutom heter det inte The Cheesemakers utan "s" på slutet, så all hjälp för att färdigställa skivan är jag evigt tacksam för! Här är sidan där skivan ligger på(längst ner): http://www.c64audio.com/c64cds.htm Jag använde Reason 3 till alla låtarna Redigerat 26 april 2005 av Max Levin
Cryonic_Angel Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 ooh.. en happyhardcore.com lyssnare.. hehe.. låter inte så mycket som happyhardcore men lite mer som makina eller så.. vet inte riktigt men en blandning iaf.. Själv så spelar man för happyhardcore.com och kommer snart med lite mer saker att lira där..
Max Levin Postat 5 maj 2005 Trådstartare Postat 5 maj 2005 Heh, jo jag har sett dig förut! Har faktiskt aldrig hört makina förut
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.