Pesek Postat 24 oktober 2017 Postat 24 oktober 2017 Det är inte ofta men jag kommer över ett bord som faktiskt är väldigt ergonomiskt utformat. Haft planer på att bygga mitt eget bord men nu vet jag inte om jag ska göra det längre. Ville bara tips om detta om det är någon som går i köpa tankar. https://www.gear4music.se/sv/Inspelning-and-datorer/Pro-Audio-Studio-mixerbord-av-Gear4Music-12U/1WUX
pme (oregistrerad) Postat 25 oktober 2017 Postat 25 oktober 2017 Inget för mig. 1. Ingenstans att ställa monitorerna. 2. För liten yta för tex mixer eller daw controller. Men det är ganska snygg...
crillemannen Postat 25 oktober 2017 Postat 25 oktober 2017 Jag hade inte velat ha monitorerna på själva studiobordet. Det borde tillföra vibrationer och förstärkning i bas osv. Såg snyggt ut och bra pris. Blir knappast billigare att bygga själv. Kanske några hundralappar. 1
Claes Holmerup Postat 25 oktober 2017 Postat 25 oktober 2017 (redigerat) De där hyllorna under bordet ser ut att vara perfekt avpassade för att slå sönder benen på - sina egna, alltså... 😉 Redigerat 25 oktober 2017 av Claes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.