Neosus Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Hehehe 🙂 Det är lugnt, Adde. Ingen rock utan prilla.
Ken Kängström Postat 26 april 2005 Trådstartare Postat 26 april 2005 Hehehe 🙂 Det är lugnt, Adde. Ingen rock utan prilla. Haha Adde. Det va nåt nytt. Men sant som du säger. Ingen rock utan prilla. Se det som en bonus 😉.
slaptap Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 ...för snusen som hänger i tidningen... Så länge prillan inte kasar ur tidningen när man viker upp artikeln är det väl lugnt... 😉
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ingen fara, ingen snus i min tidning. Mvh, Erik
wicked_s Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 ...för snusen som hänger i tidningen. Skäms. Ja det är fanimej på tiden, jag blev vansinnig! Haha, nej ärligt... förutom snuset så var det en väldigt intressant artikel. Man lärde sig ett och ett annat knep. 🙂
Egghuvud Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Men att du sitter i trasiga brallor det är väl helt okej förmodar jag...hmffff
brojd Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Haha! Supernice! ..vad snusar du? 😆 Han snusar damparfym... (förtydligande Göteborgsrapé)
Ken Kängström Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 Haha! Supernice! ..vad snusar du? 😆 Han snusar damparfym... (förtydligande Göteborgsrapé) Ojojoj nu va vi nästan lite elaka 😆. Göteborgsrapé rocks 😉 Eller hur Jocke va det inte så?
brojd Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Haha! Supernice! ..vad snusar du? 😆 Han snusar damparfym... (förtydligande Göteborgsrapé) Ojojoj nu va vi nästan lite elaka 😆. Göteborgsrapé rocks 😉 Eller hur Jocke va det inte så? Jo, så var det..... men det erkänner jag bara när jag är full.... eller klädd i drag.
Ken Kängström Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 Haha! Supernice! ..vad snusar du? 😄 Han snusar damparfym... (förtydligande Göteborgsrapé) Ojojoj nu va vi nästan lite elaka 😉. Göteborgsrapé rocks 😆 Eller hur Jocke va det inte så? Jo, så var det..... men det erkänner jag bara när jag är full.... eller klädd i drag. Ojojoj. Ska bli kul att höra fler av dina erkännanden på Gates 😆 .
brojd Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Haha! Supernice! ..vad snusar du? 😄 Han snusar damparfym... (förtydligande Göteborgsrapé) Ojojoj nu va vi nästan lite elaka 😉. Göteborgsrapé rocks 😆 Eller hur Jocke va det inte så? Jo, så var det..... men det erkänner jag bara när jag är full.... eller klädd i drag. Ojojoj. Ska bli kul att höra fler av dina erkännanden på Gates 😆 . Får helt enkelt se till att du är fullare än mig.... så du inte kommer ihåg allt dumt jag säger. 😄 Förresten, kan ni fixa fram lite öl till efterfesten? så slipper vi frakta öl och dunk ända ner till hfred?
Ken Kängström Postat 2 maj 2005 Trådstartare Postat 2 maj 2005 Haha! Supernice! ..vad snusar du? 😄 Han snusar damparfym... (förtydligande Göteborgsrapé) Ojojoj nu va vi nästan lite elaka 😉. Göteborgsrapé rocks 😆 Eller hur Jocke va det inte så? Jo, så var det..... men det erkänner jag bara när jag är full.... eller klädd i drag. Ojojoj. Ska bli kul att höra fler av dina erkännanden på Gates 😆 . Får helt enkelt se till att du är fullare än mig.... så du inte kommer ihåg allt dumt jag säger. 😄 Förresten, kan ni fixa fram lite öl till efterfesten? så slipper vi frakta öl och dunk ända ner till hfred? Öl fixar vi. Inga probbs. Vill du ha dunk också så kirrar jag det med.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.