Majken Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Gratis tidning då, eller? Jag är faktiskt prenumerant precis som ni andra. Dessutom brukar jag köpa nummer för att ha extra. Så om 50 år när Studio är en dyr samlartidning kommer jag att sitta på en nästan komplett inplastad samling tidningar. Muahahahahahahahahahaha.. host, host.. hahahahahahahaha.. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Så om 50 år när Studio är en dyr samlartidning kommer jag att sitta på en nästan komplett inplastad samling tidningar. Knasigt eller fullkomligt lysande smart!? Gränsen mellan galenskap och genialitet är ibland förbluffade svag 😉. Allvarligt, samlar du på inplastade studio-tidningar i det syftet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Tågtrafikledare! Jovisst. Varför inte? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Knasigt eller fullkomligt lysande smart!? Gränsen mellan galenskap och genialitet är ibland förbluffade svag 😳. Allvarligt, samlar du på inplastade studio-tidningar i det syftet? Nejdå, jag är faktiskt bara såpass egoistisk och självcentrerad att jag vill ha en "backup" av alla nummer där jag själv skrivit. Helt enkelt för att folk lånar och bläddrar sönder mina vanliga ex. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
91:an Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Ritar 91:an Karlsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Ritar 91:an Karlsson Nähä? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the-great-decay Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Steker korv och säljer saker på Shell, dumma jävla arbetstider och jag hatar det 😆 men arbetstiderna gör visserligen att jag kan jobba halvtid och leva på det så det blir lite tid till bandet och studion. Har även en liten (eller snart liten) fält studio som jag gör lite jobb mä. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Kundbasanalytiker och Projektledare på bank. Kul jobb, men åt h-vete för mycket att göra. "Marknaden" kräver ju att allt förre gör allt mer hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zatri Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Musiklärare högstadie... Är väl som alla andra jobb, fast mer ljud. Örontrötthet är ett stort problem, likaså trötta fingertoppar, stämband...jaa. Annars är det kul! hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Greve_Adrian Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 råpluggar på komvux i skara för att komma in på högskola.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Jag är arbetslös! Om nu inte skolan räknas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fiberform Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Jag jobbar som Tatuerare i Östersund. Kul? Jomenvisst! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Jag pluggar teoretisk filosofi. Eller gör jagverkligen det? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Ritar 91:an Karlsson Nähä? 😮 Oh my god! Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla. Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Kul jobb, men åt h-vete för mycket att göra. Känner samma sak. 250 matgäster. Två kockar. Jag byter vilken dag som helst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla. Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen! Då har du lite att ta igen! Klick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla. Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen! Då har du lite att ta igen! Klick! Word. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chillalot Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Hygientekniker till namnet, producent till sysslan och superhjälte till sinnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla. Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen! Då har du lite att ta igen! Klick! Läste den igen. Faktiskt riktigt roande. Fortfarande. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knobtwister Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Jobbar på ett webbföretag, halvtid, kvällar ca 5 timmar varje dag... börjar kl 17:00 till 22:00 och kommer hem 23:20.. Hur roligt e det då. Det roliga med företaget är att dom har bannat idg hemsidorna, så man kan ej gå in på forumet.. Skoj va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
neriks Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 IT-konsult ... egen företagare ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Marknadsanalytiker / Rekryterare deltid. =Kul med dåligt betalt. IT-konsult / Utbildare egenföretagare =kul och bra betalt. Söker dock nytt fast jobb så jag får nån ordning på mina arbtestider.. Eller rättare sagt min fritid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Bilmekaniker just nu. Dykinstruktör då och då när andan faller på... Har varit 4 år i thailand nyligen och jobbat me dykning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bastian Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 tar examen i interaktionsdesign till sommaren, varpå jag ska arbeta som det iallafall under sommaren... sen vetifan... slutar väl med att rensa fisk i Norge. zeb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Undersötare i äldreomsorgen nattschema.. Guldjobb... 😠 Askasst betalt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Det här är den största kändisen vi haft här sedan fitt-gunilla. Vem är damen med det "sensuella" namnet? Jättenyfiken, verkligen! Då har du lite att ta igen! Klick! Läste den igen. Faktiskt riktigt roande. Fortfarande. 🙂 Läste också tråden, tack Pluffo! Orkade bara läsa en sida just nu, fick ont i magen! Noterar dock att Hackeman verkar kunna le åt det, gott! Skall läsa mer när jag vågar. Hur kunde jag missa denna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Orkade bara läsa en sida just nu, fick ont i magen! Samma här. Fattar inte hur jag kunde missa den och i efterhand (som oinvigd) verkar den helt absurd. Ett sånt jävla hets! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Jobbar på multinationellt företag som Systemutvecklare/weebutvecklare. Helt OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Jobbar på IT-avdelningen på ett relativt stort företag i Stockholm. Har på mig kavaj, skriver dokument, ritar powerpoints, går på möten, har åsikter, dricker kaffe och glider runt i korridoren och försöker förstå vad jag håller på med. haha. Bukowski kunde inte sagt det bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.