musik (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Hej! Det är handikappande att vara överintelligent. Det är nog det enda negativa jag märkt med detta forum. Men det är inte specifikt för forumet i sig. Annars förstår jag inte varför alla dessa blå rektangulära Quote-figurer dyker upp ständigt. Varför inte citera på det vanliga sättet, med klick och draga-funktion? Det blir så himla massa scrollande nu. Saverman: Glöm inte att det är oviktigt vad andra säger och tycker om dig. Det är ju svårt nog att kontrollera sina egna handlingar, tankar och känslor. Hur ska du kunna styra andras? :musik
hackeman Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Det är handikappande att vara överintelligent. ... Annars förstår jag inte varför alla dessa blå rektangulära Quote-figurer dyker upp ständigt. Jag tolkar andra meningen som att du inte syftar på dig själv i första meningen? 😄
musik (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Hej! Där var du snabb din pajsare!! 😄 Jag fattar allt varför de där Quote-prylarna dyker upp, men jag tycker inte om dem. Men tackar härmed också för att Du visade mig hur man sätter in dem (i en annan tråd, någon annanstans, någon annan dag). :musik
joachime Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Varför inte citera på det vanliga sättet, med klick och draga-funktion? Klicka och draga?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 & med strax över 150 inlägg så borde ju inte räddningsmannen ha hunnit bli så trött på oss. Det finns ju dom som har orkat längre än så & fått stå ut med bra mycket mer dynga. Men så är det ju på SVT ibland också; känsliga tittare varnas. Testa Whoa istället.
musik (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Hej! Jawohl, klicka och draga... Att ha uppe "Svarar till"-läget följs av ett nytt fönster som man också har öppet på vid gavel... Sedan markerar man valda delar av andras (eller egna) yttringar i tidigare meddelanden medelst vänsterklick vid styrplattan och förande av ett stycken finger på styrplattan. När de citeringsvalda bitarna tagits ut så för man över dem från det nya fönstret till det gamla, ungefär som att spara själva glaset från ett gammal fönster. Överföringen från ena fönstret till det andra sker på så sätt att man håller nere vänsterknappen vid styrplattan och för fingret på styrplattan tills texten hamnat på avsedd plats. Därefter trycker man med fingret på styrplattan så blåmarkeringen av den överförda texten försvinner. Nu har man texten där man vill ha den, d.v.s. i det nya fönstret, inom "Svarar till"-avdelningen. Här kan man om man så vill nu brodera ut med citationstecken. :musik
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Hej! Jawohl, klicka och draga... Att ha uppe "Svarar till"-läget följs av ett nytt fönster som man också har öppet på vid gavel... Sedan markerar man valda delar av andras (eller egna) yttringar i tidigare meddelanden medelst vänsterklick vid styrplattan och förande av ett stycken finger på styrplattan. När de citeringsvalda bitarna tagits ut så för man över dem från det nya fönstret till det gamla, ungefär som att spara själva glaset från ett gammal fönster. Överföringen från ena fönstret till det andra sker på så sätt att man håller nere vänsterknappen vid styrplattan och för fingret på styrplattan tills texten hamnat på avsedd plats. Därefter trycker man med fingret på styrplattan så blåmarkeringen av den överförda texten försvinner. Nu har man texten där man vill ha den, d.v.s. i det nya fönstret, inom "Svarar till"-avdelningen. Här kan man om man så vill nu brodera ut med citationstecken. :musik Besserwisser.
Peder Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Såhär? "wohl, klicka och draga... ller egna) yttringar i tidiga för man över dem från de så sätt att man håller ne yrplattan så blåmarkering an man om man så vill nu" - Hmmmen är det verkligen så man gör?
hackeman Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Såhär? "wohl, klicka och draga... ller egna) yttringar i tidiga för man över dem från de så sätt att man håller ne yrplattan så blåmarkering an man om man så vill nu" - Hmmmen är det verkligen så man gör? Du verkar lite trångsynt?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Postat 27 april 2005 Såhär? "wohl, klicka och draga... ller egna) yttringar i tidiga för man över dem från de så sätt att man håller ne yrplattan så blåmarkering an man om man så vill nu" - Hmmmen är det verkligen så man gör? Du verkar lite trångsynt? & enkelspårig.
wonderboy Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Du verkar lite trångsynt? & enkelspårig. Han kanske bara finns i mono? Lite stereobreddning, kanske? En forummedlem vid namn Peder I forumet utstötte eder Han är inte alls trist Är en sann humorist Vi får se vart hans inlägg oss leder
illvaesen Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Härligt med folk som lägger kommentarer på vers! 😛
Peder Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej! I att svara kan ligga en fara, man framstå såsom dryg eller bara som en sån som vill få, uppmärksamhet och så - riskera att detta uppenbara!
wonderboy Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Åh, Peder, Du är så "på" Du gillar att retas och så Men kunskap regerar Hur Du än orerar Då får Du med skammen där stå Kom igen, MVH-Peder! Fläska till! I can take it! Är vi icke män?
nkai Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 (redigerat) En forummedlem vid namn PederI forumet utstötte eder Han är inte alls trist Är en sann humorist Vi får se vart hans inlägg oss leder Fasiken vad skönt att läsa en limerick på morgonkvisten. Man tackar! 😛 Redigerat 28 april 2005 av nkai
Peder Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej! Nej du helt missförstått nu har, av mig själv beskrivelsen var. Så vill du ord-tjaffsa, du fortsätta kraffsa, bland ord-skräp får finna ditt svar.
android Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ni är totalt jävla knasiga allihopa!! 😛 Jawohl, klicka och draga... Att ha uppe "Svarar till"-läget följs av ett nytt fönster som man också har öppet på vid gavel... Sedan markerar man valda delar av andras (eller egna) yttringar i tidigare meddelanden medelst vänsterklick vid styrplattan och förande av ett stycken finger på styrplattan. När de citeringsvalda bitarna tagits ut så för man över dem från det nya fönstret till det gamla, ungefär som att spara själva glaset från ett gammal fönster. Överföringen från ena fönstret till det andra sker på så sätt att man håller nere vänsterknappen vid styrplattan och för fingret på styrplattan tills texten hamnat på avsedd plats. Därefter trycker man med fingret på styrplattan så blåmarkeringen av den överförda texten försvinner. Nu har man texten där man vill ha den, d.v.s. i det nya fönstret, inom "Svarar till"-avdelningen. Här kan man om man så vill nu brodera ut med citationstecken. Förstår bara inte varför det skulle va bättre eller enklare än att bara klicka på citera-knappen.....???
Peder Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej! Du glömde skriva "MVH Peder"! - Nehej du det jag alls ej gjorde, ibland gör man ej som man borde. Exempelvis kan man va ilsk, eller kanske helt enkelt pilsk. Då Mvh passa ej torde.
wonderboy Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej!Du glömde skriva "MVH Peder"! - Nehej du det jag alls ej gjorde, ibland gör man ej som man borde. Exempelvis kan man va ilsk, eller kanske helt enkelt pilsk. Då Mvh passa ej torde. Jag är mållös!
hackeman Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ni är totalt jävla knasiga allihopa!! 😆 Jawohl, klicka och draga... Att ha uppe "Svarar till"-läget följs av ett nytt fönster som man också har öppet på vid gavel... Sedan markerar man valda delar av andras (eller egna) yttringar i tidigare meddelanden medelst vänsterklick vid styrplattan och förande av ett stycken finger på styrplattan. När de citeringsvalda bitarna tagits ut så för man över dem från det nya fönstret till det gamla, ungefär som att spara själva glaset från ett gammal fönster. Överföringen från ena fönstret till det andra sker på så sätt att man håller nere vänsterknappen vid styrplattan och för fingret på styrplattan tills texten hamnat på avsedd plats. Därefter trycker man med fingret på styrplattan så blåmarkeringen av den överförda texten försvinner. Nu har man texten där man vill ha den, d.v.s. i det nya fönstret, inom "Svarar till"-avdelningen. Här kan man om man så vill nu brodera ut med citationstecken. Förstår bara inte varför det skulle va bättre eller enklare än att bara klicka på citera-knappen.....??? Klart det INTE är. Killen är ju "överintelligent", och för såna är enkelhet och användbarhet något främmande. 😛
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ni är totalt jävla knasiga allihopa!! 😆 Jawohl, klicka och draga... Att ha uppe "Svarar till"-läget följs av ett nytt fönster som man också har öppet på vid gavel... Sedan markerar man valda delar av andras (eller egna) yttringar i tidigare meddelanden medelst vänsterklick vid styrplattan och förande av ett stycken finger på styrplattan. När de citeringsvalda bitarna tagits ut så för man över dem från det nya fönstret till det gamla, ungefär som att spara själva glaset från ett gammal fönster. Överföringen från ena fönstret till det andra sker på så sätt att man håller nere vänsterknappen vid styrplattan och för fingret på styrplattan tills texten hamnat på avsedd plats. Därefter trycker man med fingret på styrplattan så blåmarkeringen av den överförda texten försvinner. Nu har man texten där man vill ha den, d.v.s. i det nya fönstret, inom "Svarar till"-avdelningen. Här kan man om man så vill nu brodera ut med citationstecken. Förstår bara inte varför det skulle va bättre eller enklare än att bara klicka på citera-knappen.....??? Klart det INTE är. Killen är ju "överintelligent", och för såna är enkelhet och användbarhet något främmande. 😛 Han har faktiskt inget val enligt honom själv i annan tråd... raaaap!
hackeman Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Ni är totalt jävla knasiga allihopa!! 😄 Jawohl, klicka och draga... Att ha uppe "Svarar till"-läget följs av ett nytt fönster som man också har öppet på vid gavel... Sedan markerar man valda delar av andras (eller egna) yttringar i tidigare meddelanden medelst vänsterklick vid styrplattan och förande av ett stycken finger på styrplattan. När de citeringsvalda bitarna tagits ut så för man över dem från det nya fönstret till det gamla, ungefär som att spara själva glaset från ett gammal fönster. Överföringen från ena fönstret till det andra sker på så sätt att man håller nere vänsterknappen vid styrplattan och för fingret på styrplattan tills texten hamnat på avsedd plats. Därefter trycker man med fingret på styrplattan så blåmarkeringen av den överförda texten försvinner. Nu har man texten där man vill ha den, d.v.s. i det nya fönstret, inom "Svarar till"-avdelningen. Här kan man om man så vill nu brodera ut med citationstecken. Förstår bara inte varför det skulle va bättre eller enklare än att bara klicka på citera-knappen.....??? Klart det INTE är. Killen är ju "överintelligent", och för såna är enkelhet och användbarhet något främmande. 😉 Han har faktiskt inget val enligt honom själv i annan tråd... Haha... där fick jag minsann tänka efter. Sant, alla hans val är ju redan gjorda.
Peder Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej! Det är handikappande att vara överintelligent. - Är det så? Hmmmen då kanske man skulle ta och sig skaffa körkort trots allt ändå 🙂! MVH-Peder
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Är man trött på forumet kan man hoppa av. Man kan inte förvänta sig att alla skall bete sig som man vill. I sådana fall är man nog lite dum och har inte tänkt efter. Det forum har som många forum i den här genren blandade människor. En del idioter och andra schyssta.
wonderboy Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 (redigerat) Vad trevligt, "blandade människor" har jag alltid velat träffa! Hur gjorde Ni för att bli just "blandade människor"? Jag känner mig tyvärr alltför ofta lite oblandad. Jag är liksom bara jag, tyvärr. Det hade varit roligt att bli lite uppblandad med Hackeman, Hammagrella, Brojd, Joachime och Nattvaktaren. Hade vi kunnat ordna det så hade jag kunnat köra hela forumet själv! För tydlighetens skull: För en gångs skull så ligger det inte (medvetet i alla fall) någon gömd sexuell anspelning i detta inlägg. Redigerat 29 april 2005 av wonderboy
MÄSTAREN Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Är man trött på forumet kan man hoppa av. Man kan inte förvänta sig att alla skall bete sig som man vill. I sådana fall är man nog lite dum och har inte tänkt efter. Det forum har som många forum i den här genren blandade människor. En del idioter och andra schyssta. Man kan hoppa av.....och komma tillbaka!
MrPhil (oregistrerad) Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Man kan hoppa av.....och komma tillbaka! Välkommen tilbaka Nattvaktaren! 😄
wonderboy Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Förresten så är alla vi Besserwissers hjärtligt trötta på alla som har fel men vad skall man göra? Forumet behöver Besserwissers!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.