maraudervideo Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Titeln säger allt. Har 64-bit Windows, och Battery 4 visas i ''Plugin-Information'' men när jag ska lägga till den i Inserts så finns den ej där. Någon som kan hjälpa mig? All hjälp uppskattas!
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Vilken version av Cubase? Har det fungerat förut utan problem? Lite mer info behövs om du ska kunna få hjälp.
maraudervideo Postat 18 september 2017 Trådstartare Postat 18 september 2017 Vilken version av Cubase? Har det fungerat förut utan problem? Lite mer info behövs om du ska kunna få hjälp. Oklart av mig, Cubase Elements 7. Fungerat felfritt innan jag ominstallerade datorn.
pme (oregistrerad) Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Battery är ett instrument, och de flesta instrument fungerar bra som instrument och inte som en insert effekt.
maraudervideo Postat 18 september 2017 Trådstartare Postat 18 september 2017 Battery är ett instrument, och de flesta instrument fungerar bra som instrument och inte som en insert effekt. Hmm, det har funkat rätt bra innan för mig. Mycket riktigt så funkar det lika bra att göra det som instrument istället. Tackar och bugar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.