toffe (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Postat 26 april 2005 Testade lite gratis VST-instrument (MrRay73 och MrTramp), vilket resulterade i någon sorts blueslåt. 😄 Men eftersom jag saknar elgitarr för tillfället så undrar jag ifall nån bluesspelande gitarrist har lust att göra nåt kul (mellan 1:26 och 2:13) med min otajta låtskiss 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Zatri Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Njae, den vart lite väl jazzig för min smak. Men bra inspelning ändå 😎
flash Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Testade lite gratis VST-instrument (MrRay73 och MrTramp), vilket resulterade i någon sorts blueslåt. 😄Men eftersom jag saknar elgitarr för tillfället så undrar jag ifall nån bluesspelande gitarrist har lust att göra nåt kul (mellan 1:26 och 2:13) med min otajta låtskiss 😎 Your browser does not support the HTML5 audio tag Haloj Jag kan testa och spela en trudelutt på låten:-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.