ProjectD Postat 28 augusti 2018 Postat 28 augusti 2018 Och här kommer vårat bidrag med electronica från Norge.
zuma Postat 7 december 2018 Postat 7 december 2018 Här är mitt projekt Björn Erik Olsson:https://open.spotify.com/artist/1g8Iz9VOeh0ggCTHb0ZJ68?si=1k_7oZG0SgO9QsQ0aTUBBQ
slejnard Postat 7 december 2018 Postat 7 december 2018 EP med rock på svenska från de norrbottniska skogarna
Filly Postat 7 december 2018 Postat 7 december 2018 Släppt 3 låtar på Spotify 2018, 2 av dem bara häromdagen. Feedback är alltid välkommet men mest undrar jag vad man gör nu? Finns det några hemligheter till att få fler lyssningar? Vet att man kan med mycket tur hamna på Spotifys spellistor men då ska man ha satt release datum minst en vecka i förväg och detta upptäckte jag nu precis såklart. Men alla tips välkomnas!
DionHarris Postat 11 december 2018 Postat 11 december 2018 Tjena! Ja, även jag har släppt grejer på Spotify och håller mig till det framför Soundcloud som jag mer ser som en demosite. Här är mina bidrag och jag jobbar just nu på en fullängdare.
hellfog Postat 12 december 2018 Postat 12 december 2018 Här är några låtar jag har på Spotify, kommer snart lägga upp mer saker. https://open.spotify.com/artist/6yogcGXPFX6PXEgQnMtBqp
npeter Postat 13 december 2018 Postat 13 december 2018 (redigerat) Släppte mitt album 23 November. Lite AoR för dom som gillar det. Peter H Nilsson "LIttle American Dream" Redigerat 13 december 2018 av npeter
Leaf Harbour Postat 31 december 2018 Postat 31 december 2018 Roligt med alla låtar som läggs upp här! Jag och en kompis gjorde en låt på spanska - lite Dancehall-inspirerad. Vad tycks? https://open.spotify.com/track/79p2VV7MJ4KWmvlJbh2DOi?si=twKDCtP3QkmQnKIFfRQP-Q
stajo Postat 1 januari 2019 Postat 1 januari 2019 Jag lägger också upp lite musik för att få ett avslut liksom så man känner sig färdig och kan gå vidare så att säga 🙂 1
Gäst Postat 1 januari 2019 Postat 1 januari 2019 4 timmar sedan, stajo säger: Jag lägger också upp lite musik för att få ett avslut liksom så man känner sig färdig och kan gå vidare så att säga 🙂 Kul att få höra lite musik från dig igen, kör hårt
stajo Postat 4 januari 2019 Postat 4 januari 2019 Tackar, det värmer att höra 🙂 någon kändis från den gamla goda tiden som bytt alias månntro?
robinkvarnstrom Postat 11 januari 2019 Postat 11 januari 2019 Kul tråd och många bra låtar! ? Här är min som jag släppt precis!
Terror Postat 15 januari 2019 Postat 15 januari 2019 (redigerat) Skrev, spelade in, mixade och masterade 2 första låtarna (fråga mig inte varför artisten publicerade i Mono dock...): Skrev, spelade in, mixade och masterade samtliga instrumentaler (samma här, vissa låtar publicerades i mono...): (Gammalt projekt) Producent och mixing: Redigerat 15 januari 2019 av Terror
crillemannen Postat 15 januari 2019 Postat 15 januari 2019 (redigerat) Håller precis på att ladda upp nästa låt för släpp men här kommer den första singeln jag släppte i December. Vore kul om några fler skulle lyssna på den 🙂 Redigerat 15 januari 2019 av crillemannen
slejnard Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 Uppdaterad spellista på Spotify. Gå gärna in och följ 😊☕️
ONSatan Postat 3 december 2019 Postat 3 december 2019 (redigerat) Det här är min senaste (från i somras). Galet nöjd med omslaget och ganska nöjd med ljudet som funkar bra i mina skadade höron... (att forummedlemmar som tex Mixamannen mfl är med och pekar under mixprocessen hjälper mig grymt mycket) Kan liksom inte spela mycket bättre så det får bli vad det blir. "Det är ju punk", liksom... Är "periodare" vad gäller inspelning och får perioder där jag under en jäkligt intensiv period på några veckor spelar in och "avslutar" låtar som legat och skvalpat i bakhuvudet. Nu börjar bli dags igen! Följ gärna, även påtvingade/konstlade följare är bra för egot 🙂 Redigerat 3 december 2019 av ONSatan
RobinoTindra Postat 8 december 2019 Postat 8 december 2019 Hej! Jag och min syster släppte precis våran debut EP på spotify (och alla andra tjänster). Singer-songwriter på svenska. Gå gärna in och lyssna, följ och sprid ( om ni skulle gilla det)
martinm Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Har haft uppehåll i inspelandet några år men 2019 började jag spela in lite låtar igen. Denna gång lyckades jag hålla mig inom en genre istället för att som tidigare byta genre vilt mellan låtarna. Det blev någon typ av hårdrock/metal eller som jag kallar det Radhus Metal eftersom det är inspelat i musikrummet i radhuset där jag bor. Det hela resulterade i ett album som nu är släppt på alla stora digitala plattformar via Amuse. 😀Lyssna gärna!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.