Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är solo gitarrist så skulle bara spela solo på ett tänkt projekt 
Men ingen bassist dök upp ingen trummis å ingen organist.
så gav mig fan på att fixa alla instrument själv  icon_evil.gif 
jag fick lära mig spela bas orgel trummor,
Trummor kunde jag sen tidigare,
Men tjugo år sedan så ringrostig är bara förnamnet.

Värsta dillemat var å lära sig orgel men efter tre månader fick jag ge upp efter,inflammation i fingrar å handleder 
Men så långt kom jag.

Inspelat i Logic så undrar om någon kan hjälpa mig mixa då jag insåg att det var aldeles för invecklat att mixa själv 
Men alla instrument är inspelade utan hjälp av maskiner utan jag har spelat allla insrrumet själv.

Så ber om hjälp att mixa skiten kanske der låter lite bättre

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Tänkte lyssna på musiken, men med den den där videon och den där texten gjorde det lite svårt att fokusera på den. 

Lycka till.

Avbröt efter kort stund jag med. Politiska texter och låtar vill jag inte veta av. Ryser bara jag tänker på all politisk vänstermusik som dominerade på 70-talet.

Postat

Låter lite Neil Young. Om det nu är bra eller dåligt. Kul att nån lika som jag spelar instrumenten själv i stället för färdiga grejer från nätet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.