The Mr Postat 10 juli 2017 Postat 10 juli 2017 Hej, Jag söker en låtskrivare/producent. Stilen jag har tänkt är som länkarna här nedan. Sång och textförfattande står jag själv för. Jag betalar 10.000 kr per låt mot faktura. Detaljer kommer vi överens om innan vi sätter igång. Skicka exempel på dina produktioner via PM så återkopplar jag. //Kristian
Whyme Postat 7 december 2017 Postat 7 december 2017 Tjena mitt namn ochså Christian (fast med ch) har sedan jag varit 13 skrivit låtar men aldrig sett det seriöst. Nu är jag 20 och vill se om jag har det som krävs för att ta mig in i musik branchen. Har aldrig släppt nåt , skrivit nåt till någon annan och inte gjort något liknande innan skulle vara kul och se vart det leder MVH Christian Hansson
MeloTex music (oregistrerad) Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 Jag skriver texter, melodier och hela låtar och säljer nyttjanderätten av verket till fasta kostnader. Gå gärna in på min företagssida och läs mer. Där kan du lyssna lite på det jag gjort sen tidigare och se priser. www.melotex.se Mvh Emma, Låtskrivare
stan illilkid chemisto Postat 10 juli 2019 Postat 10 juli 2019 jag är stan illilkid chemisto och väljer rätt in på att göra ett verk
stan illilkid chemisto Postat 10 juli 2019 Postat 10 juli 2019 ring upp 0765632914 måste veta hur din röst låter
Gäst Postat 11 juli 2019 Postat 11 juli 2019 Ska det produceras norsk bubbelgum så sök i norge istället
Mikael Bengtsson Postat 11 augusti 2021 Postat 11 augusti 2021 Hej Jag Är En Låtskrivare jag har skrivit egna låtar kan du betala
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.