Claes Holmerup Postat 7 maj 2007 Postat 7 maj 2007 Årets avdammning. 😛 En 2 år gammal tråd dyker upp igen... 😛
Linus Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 Testa www.bandfinder.se istället. Gratis annonsering där. Bäste herr Bjerndell, om du vill göra gratisreklam för din egen sajt Bandfinder så skapar du gärna en egen tråd. Lägg gärna till lite info i din signatur som tecken på att du företräder Bandfinder. Att dra upp en 2 år gammal tråd som handlar om Vendolin och i syfte att klanka ner "konkurrenten" för att lyfta en egen sajt är inte seriöst. Skärpning.
sounden Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 (redigerat) Om vi ändå har tråden uppe så kan man väll knappast säga att Vendolin har blivit mycket bättre? Det enda som de gjort är ju typ att behållt förstasidan för att folk skall känna igen sig. Jaja... //S Redigerat 8 maj 2007 av sounden
Majken Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 I linje med forumrelgerna lade jag till namn och företag i signaturen på HenkeBe.
fogden2000 Postat 8 maj 2007 Postat 8 maj 2007 (redigerat) Synd om dom med dyselksi nuwo öjh, "Guldannonser" sprutar i ögat som en diaree hagelskur Problem föe dom har probbblem med närverea Redigerat 10 maj 2007 av fogden2000
replicant Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Själv söker jag på www.allaannonser.se då får man med annonsdirekt och blocket och lite till. Men lite fisigt att inte kunna starta en egen tråd, lite dålig streetcred i min bok. 😄
HenkeBe Postat 13 maj 2007 Postat 13 maj 2007 Tja, det var inget jag reflekterade över precis. Det var tråden som kom upp först på google. Men det blev ju lite action och efternamnspublicering så jag är rätt nöjd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.