frelin Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ja fy vilken dålig uppdatering! Gör som föregående talare sa, maila och klaga! Om många säger vad de tycker så borde dom ju lyssna kan man tycka i alla fall. /oskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ja fy fan vad dåligt! 😱 Alla som tycker skit ska maila dom, tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nanne Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Det är blåbörsens sida så som jag ser det... Förmodligen har ägarna av vendolin sålt siten till dom för att uppnå nån sorts ekonomiskt oberoende. Inget fel med det. Det skulle jag också gjort om jag kommit på något så bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kaffe Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Alltså jag lyckas inte ens hitta en mailadress till vendolin så jag kan skriva sura mail till dem. Var ska jag skicka mina klagomål? Sen röstar jag också JA till en bojkott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Alltså jag lyckas inte ens hitta en mailadress till vendolin så jag kan skriva sura mail till dem. Var ska jag skicka mina klagomål? Sen röstar jag också JA till en bojkott. Du får gå in på http://www.annonsdirekt.se/ och sedan Kontakta oss... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Nån som har testat MM/Hansenmedias nya sajt/tidning Musikmarknaden? Jepp jag byter till denna MM sidan... hoppas bara fler gör det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Lägg in idiot annonser... som Bojkotta skiten 2:-... så får vi se om någon vaknar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Lägg in idiot annonser... som Bojkotta skiten 2:-... så får vi se om någon vaknar... Hehe... den va bra 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Tack för supporten... kom igen nu alla... nu ska vi trycka på de där peningstinna klåparna... Vi får se hur länge det dröjer innan det händer något... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Dolber Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Håller med... skrev ett mejl till dom om hur de totalt sabbat hela sidan..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tommy Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Tja, jag tycker att det är lika illa som det var tidigare.. Tyckte att den förra sidan var bra snurrig den också, men det är klart.. det finns ju grader i helvetet också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kan bara hålla med... Mycket dåligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DenGodeDoktorn Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Faktiskt så har Vendolin blivit askasst.. Inget kul längre.. Man söker på akai och får upp islandshästar och hundmat m.m.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ring Säljchef Åsa Tfn: 031-10 23 41 och säg vad ni tycker om vendolins nya ansikte! Ju fler vi är desto bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kolla Annons Direkts annons på platsbanken... Vilken underbar reklam för sig själva Vi är marknadsledande i Sverige på "Musik- och studioutrustning" samt "Hästar och Ridsport". http://platsbanken.ams.se/presentation/71/1-0134-871.html Ibland kan man skratta åt skiten... Per Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 va fn har hänt?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 27 april 2005 Trådstartare Dela Postat 27 april 2005 Är det inte dags att börja tjata för en sälj- och köpdel här på forumet? Vore ju helläckert. exakt. Absolut Precis. mhm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Har varit i kontakt med ansvariga för vendolin idag... de är tillmötesgående i kundtjänst... Ring dem på 031-7999897 och berätta din egna åsikt... Hoppas de får ordning på sajten... /Per Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Print Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Jag har börjat mejlbomba så gott jag kan. Fy farao vad dåligt! Jag är förtvivlad! Är för fan beroende av Vendolin… vad ska jag göra nu? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 27 april 2005 Trådstartare Dela Postat 27 april 2005 Jag försökte lägga in en annons nu. MAX 200 TECKEN!!! Det funkar inte! Jag blir sne nu...vart ska man annonsera nu då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 vendolin är fan dött i mina ögon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Kan inget annat än hålla med.. Fy fan vad dålig Tesign ... 🙂😳😄😠😠😠 6 av 5 får den av mig .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mixtur Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 från webmaster@annonsdirekt.se Vi är medvetna om att vissa funktioner kan upplevas som sämre men de ska vi givetvis förbättra inom en snar framtid. Vi har planer på radikala förändringar i annonsvisningen och de kommer att introduceras under våren. Det ska bli lättare för dig att hitta det du söker! Hoppas du har tålamod och fortsätter annonsera gratis hos oss! Vänliga hälsningar, Jenny Gustavsson Vendolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shattered Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 meh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 29 april 2005 Trådstartare Dela Postat 29 april 2005 dags för ett substitut. men vad.. tips? jag har lite grejer jag behöver bli av med nämligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 AAAaaahhhhh.... har varit offline några dar och vad möts man av? En extreme makeover av Vendolin som kommer gå till världshistorien. Har aldrig sett maken till kvalitetssänkning. Håller med föregående talare - vart finns alternativen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 29 april 2005 Dela Postat 29 april 2005 Kan inte alla, (sorry tidningen Studio), gå över till att annonsera i Musikermagasinet istället? 😱 Tidigare kollade jag Vendolin och MM's köp/sälj sida varje dag.....nu är det bara MM's som gäller....1 Jag vet att jag inte borde nämna MM så ofta på Studios forum, men MM's köp/sälj-sida funkar väldigt bra.....MM skulle bara behöva lite bättre marknadsföring, när det gäller MM's köp/sälj sida alltså! 😱😱😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 29 april 2005 Trådstartare Dela Postat 29 april 2005 Kan inte alla, (sorry tidningen Studio), gå över till att annonsera i Musikermagasinet istället? 😱Tidigare kollade jag Vendolin och MM's köp/sälj sida varje dag.....nu är det bara MM's som gäller....1 Jag vet att jag inte borde nämna MM så ofta på Studios forum, men MM's köp/sälj-sida funkar väldigt bra.....MM skulle bara behöva lite bättre marknadsföring, när det gäller MM's köp/sälj sida alltså! 😱😱😱😆 TACK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leopold (oregistrerad) Postat 30 april 2005 Dela Postat 30 april 2005 Finns det någon protestlista som man kan skriva under ang vendolins nya utseende? Borde de finnas... 😱 ------------------------------------------------------------- *Jätteledsen över förändringar till det sämre* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HenkeBe Postat 7 maj 2007 Dela Postat 7 maj 2007 Testa www.bandfinder.se istället. Gratis annonsering där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.