ChrioN Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Dom har gjort om sidan nu ju. Är det bara jag som tycker den inte är överskådlig längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 ja det var fan inte så rolig design, men nån ska ju ha lön för nåt annars blir ju denne stackare arbetslös..... äh nu blir det korken på för dom där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Håller fullständigt med.. Man blir ju helt snurrig när man ska leta runt efter fynd.. =P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Dom har gjort om sidan nu ju. Är det bara jag som tycker den inte är överskådlig längre? det är sant. praktikanter är inte bara av godo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Men vad är nu detta då? Sidan blev ju hur snurrig som helst ju. Kassare än kasst!!! Uppdateringen av sidan får: 😄😄😉😠😠 Av fem möjliga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Keys Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Shit va trött jag blir.....jag som brukar sitta och bläddra igenom Vendolin till morgonkaffet.......nu måste man ju fått i sig både en och två kaffe, och blivit klar i bollen innan man ens vågar titta på sidan juh.....Det suger!! 😄 håller med 😄😉😠😠😠 av fem möjliga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Men huvva. Det var bättre förr. Helt klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Kanske inte hängde så mycket där innan, men brukade kolla priser på saker ibland, och jaga lite syntar. Jag tycker faktiskt att det blev lite smidigare... är jag helt ensam om den åsikten eller är ni bara ironiska hela högen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag tycker faktiskt att det blev lite smidigare... är jag helt ensam om den åsikten... Har du prövat att göra en sökning? Välkommen till undermenyernas motsvarighet till helvetet. Jag skickade iväg ett mail till info@annonsdirekt.se för att berätta vad jag tyckte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Var just det jag tyckte var bra, inget fel på undermenyer. Det var just det jag tyckte var rätt skönt. Slipper jag få fram massa skumma gitarreftekter när jag inte vet hela namnet på en synt eller vad det kan vara jag letar efter. Mycket lättare nu. Men jag är kanske o ckså ett sorteringsfreak... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 är jag helt ensam om den åsikten eller är ni bara ironiska hela högen? jag är helt gravölallvarlig, det var bättre förr för att dra en rejäl klyscha där har man verkligen nått botten på flaskan enligt mig, men det sa jag ju tidigare, fan va jag upprepar mig idag..... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) ...inget fel på undermenyer. Det var just det jag tyckte var rätt skönt.Ok. Själv är jag ganska less på undermenynshysterin. I det här fallet, när man väl klickat på någon undermeny, så skickas man vidare till ännu ett system av undermenyer (indelat i köpes, säljes osv). Utseende- och funktionsmässigt skiljer det sig från det första undermenysystemet. Varför introducera ytterligare ett? Kategoriseringen innebär att jag inte kan ha överblick på flera annonser samtidigt. Hellre då ett system där man kan välja att avgränsa sökresultatet, typ visa bara säljesanonser eller visa enbart annonser i kategorin keyboards. Edit: infogade citat Redigerat 26 april 2005 av joachime Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Hellre då ett system där man kan välja att avgränsa sökresultatet, typ visa bara säljesanonser eller visa enbart annonser i kategorin keyboards. Det är ju i och för sig ännu bättre. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Ja fy faan... Hoppas någon startar en ny sajt... lovar att detta är ett fantastikst tillfälle för att locka över nya annonsörer.... Bojkotta skiten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) Håller med alla föregående talare! Jag är ingen person som tycker att "det var bättre förr!" men detta tar fan priset. Innan kunde man ju söka på vendolins annonser på www.annonsguiden.nu vilket också är bort plockat nu. Tänk vad lite pengar kan göra med folk och idéer? (dvs. skrota ett fullt fungerad och välarbetad site!) //S Redigerat 26 april 2005 av sounden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pereds Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag uppmanar till mailbombning till vendolin.... jag har skickat 10... riktigt sura mail... Per Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 jag kommer inte ens in på sidan, men det kanske är tur det!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kaffe Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Mitt morgon, lunch och kvällsnöje är nu för alltid förstört. Varför skulle de hålla på så där för? Blocket är ju inte lika roligt...nån som vet var man ska ta vägen nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Oj vad dåligt! Jag håller med er allihop. Hur ska man nu kunna hitta en fräsch omoddad SD-1? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Jag kan inte annat än att hålla med tyvärr... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Nån som har testat MM/Hansenmedias nya sajt/tidning Musikmarknaden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Nån som har testat MM/Hansenmedias nya sajt/tidning Musikmarknaden? Ahaaaa är det därför dom har tagit bort annonserna i MM tdningen? Nu fattar jag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
machin Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 mycket dåligt.. sidan är förstööörd 🙁 Jag hittar inte ett **** när jag söker iallafall, det kom upp lägenheter och bilar och grejer.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 26 april 2005 Trådstartare Dela Postat 26 april 2005 Ärligt talat, sidan har blivit obrukbar. Jag hittar inte heller något jag söker efter. Verkar som att det inte riktigt funkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Musiker Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Det enda som är kvar är ju första sidan, och sedan kommer den där annonsdirekt in i bilden och så blir allting helt mumbo-jumbo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Är det inte dags att börja tjata för en sälj- och köpdel här på forumet? Vore ju helläckert. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 26 april 2005 Trådstartare Dela Postat 26 april 2005 Är det inte dags att börja tjata för en sälj- och köpdel här på forumet? Vore ju helläckert. exakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Är det inte dags att börja tjata för en sälj- och köpdel här på forumet? Vore ju helläckert. exakt. Absolut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Är det inte dags att börja tjata för en sälj- och köpdel här på forumet? Vore ju helläckert. exakt. Absolut Precis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 "Köp och sälj musikprylar. I samarbete med Vendolin" står det just nu under Köp & Sälj-kategorin. Hur pass tight samarbete har Studio med Vendolin? Olsberg? Någon? Instämmer i ovanstående kör – låt studioforumet ha sitt eget köp & sälj. Köper hellre prylar av folk här som jag diskuterat med tidigare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.