pme (oregistrerad) Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Någon som kör softube tape plugin? Hur står den sig mot slate och waves etc?
Die Hard (oregistrerad) Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Inte en aning. Visste om den ens. Ska testa i veckan så får jag se.
pme (oregistrerad) Postat 17 juni 2017 Postat 17 juni 2017 (redigerat) Folk på gearslutz verkar i alla fall vara ganska imponerande. Fast folk verkar mest prata om deras licenshantering och det är ganska mycket irritation... Redigerat 17 juni 2017 av pme
Jon Rinneby Postat 17 juni 2017 Postat 17 juni 2017 Hade planer på att testa i veckan, men det blev tyvärr inte så. Just nu använder jag uteslutande Slate VTM, och då mest på mastern, 30 ips. mvh Jon
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 juni 2017 Postat 17 juni 2017 Inte hunnit testa helle men gör ett försök nu i helgen.
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 juni 2017 Postat 17 juni 2017 Folk på gearslutz verkar i alla fall vara ganska imponerande. Fast folk verkar mest prata om deras licenshantering och det är ganska mycket irritation... Tja, det är mycket hype på forum. Samma sak på kvr. Både med att hypa och gnälla över licenshanteringarna. Speciellt ilok men även alla andra. Tröttsamt. Folk har det för bra helt enkelt.
pme (oregistrerad) Postat 17 juni 2017 Postat 17 juni 2017 Tja, det är mycket hype på forum. Samma sak på kvr. Både med att hypa och gnälla över licenshanteringarna. Speciellt ilok men även alla andra. Tröttsamt. Folk har det för bra helt enkelt.Det är inte ilok de gnäller över utan gobbler som påstås haft en massa skumheter för sig.
Die Hard (oregistrerad) Postat 17 juni 2017 Postat 17 juni 2017 Nu menade jag kvr. Där gnälls det med jämna mellanrum en hel del på ilok. Sen är det inget licenssystem som det inte gnälls på där med.
daniel10 Postat 22 oktober 2017 Postat 22 oktober 2017 Hej! Jag har använt denna plugg ett tag nu. Den funkar kanon bra . Jag kör den på nästan allt. Kan bara säga positivt om denna plugg. / Daniel
Casperfren Postat 22 oktober 2017 Postat 22 oktober 2017 Den är för snygg, distraktion för mixandet..
van Caine Postat 22 oktober 2017 Postat 22 oktober 2017 Allt jag har av dem är en gratis överstyrnings-plugg som var....verkligen inte dålig, men ganska slät & saknade bett. Saturation Knob. Lät väldigt digitalt. Hur är deras pluggar generellt? Om man exempelvis skulle jämföra med Soundtoys eller Slate, som jag har en hel del av, hur är företagets generella sound i jämförelse?
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 oktober 2017 Postat 23 oktober 2017 Glömt bort den här totalt. Jaja man har haft viktigare saker för sig. Kollade en video om den. Det jag gillar är att man kan få till riktigt bra flanger med den också och även tape stop om man önskar det. Ett plus jämfört med Slates som jag kör med. Overloud har ju också släppt en tape plugg.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.