Jump to content
Annons

Surreal Machines Diffuse Delay för PC och Mac tillfälligt gratis.

Recommended Posts

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Surreal Machines ger bort sitt delay Diffuse gratis tom den 8/6. Man måste registrera sig för att kunna ladda hem denna plugin. Delayet kostar annars 49 dollar.

Jag har inte testat själv ännu.

http://www.surrealmachines.com/product/dub-machines-vstau/

Redigerat av Quetzalcoatl
Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Testat och den avinstalleras den med. Låter allt annat än kul.

Postat

Första intrycket var spot on med Die Hard. Vad jag alltid hatat med Waves-pluggar exempelvis var det stela, kalla, livlösa, detaljlösa ljudet. Extremt digitalt, på det dåliga sättet. Det här lät exakt likadant. 

Men när jag lekte runt lite så insåg jag att distorsions- och diffusions-effekterna man kunde mecka fram var ganska trevliga, rätt använda! Till musik kan jag inte tänka mig mycket användningsområde för den, men till exempelvis sound design och mer arty saker kan den komma till nytta, känns det som :-)

Rekommenderar de som är nyfikna att testa den. Gillar man den inte så är den lätt att slänga igen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.