JJRockford Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 (redigerat) Funderar på att ställa min gamla XP-häck i replokalen och använda som multikanalsinspelare... Någon som har något tips på ett äldre ljudkort med 10-16 ingångar som skulle kunna tänkas passa? Datorn har för övrigt Cubase 5 installerat (har jag för mig? Kan även vara SX3, länge sen jag hade igång den 🙂), vilket jag inte vill ändra. Så gamla ProTools-interface funkar tyvärr inte (väl?). Redigerat 1 maj 2017 av JJRockford
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 (redigerat) . Redigerat 3 maj 2017 av Burnin Sven
Cederick (oregistrerad) Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 (redigerat) Tascam US-1641! Dom finns nog billigt begagnat numera, har använt en sån i hundra år å håller än. Släpats med å spelat in live ibland, riktigt bra grej tycker jag! Redigerat 4 maj 2017 av Cederick
JJRockford Postat 5 maj 2017 Trådstartare Postat 5 maj 2017 Tack för tips!Fast vad hände med ditt inlägg Sven? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.