Jump to content
Annons

Win 10 uppdaterar utan nätverk inkopplat?

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Blev tvungen att gå över till win 10 och har varit osäker på om jag vill låta min nya maskin gå ut på nätet. Jag har släppt ut den kanske tre gånger och sista gången var för över en vecka sedan. Ändå så får jag ett uppdateringsmeddelande?

Kör ms via andra alternativa vägar som via hdmi till min samsung tv och sen via wifi i tvn ut på nätet som en annan jäkla cyberattack? Dom säger ju att allt från kylskåp, gräsklippare etc etc som har wifi och nån form av kretsar kan användas till att ställa till det på internet så det skulle väl inte vara omöjligt.

Nåväl konstigt är det i alla fall.

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Ja fan det är det nog haha. Men seriöst det är en desktop och har inget wifi så det är verkligen skumt måste vara nån gammal trasig nedladdning den försöker installera. Får installera om win eller testa med os x på den.

Intressant läsning med tipsen dock tack för länken.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.