Seedsongs Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Hej! Jag sitter med Logic X och har spelat in grunder med MIDI som jag lagt sång på. Nu försöker jag bounca ut filerna så att jag ska kunna lyssna var jag vill + kunna skicka filerna till folk som eventuellt ska lägga på grejer. Men när jag bouncar så tillkommer ett massivt(!) brus över alltihop, på alla filer, ialla format jag testat: mp3, AAC och WAW. Tips??
technic Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Kontrollera så mastern inte slår över.Får du samma brus vid offline som realtidsbrounce?kolla om det är någon plugg eller instrument som kör i demo/trail-mode och därför lägger på ett brus vid bounce
Seedsongs Postat 24 april 2017 Trådstartare Postat 24 april 2017 Hej! Ja, jag får samma brus i offline som i realtid. Jag har bara använt Logics inbyggda instrument men de kanske också behöver köpas separat för att man ska kunna bounca?
Seedsongs Postat 24 april 2017 Trådstartare Postat 24 april 2017 Just det, problemet verkar inte ligga i MIDIfilerna för problemet kvarstår även när jag bara har audio.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.