Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det var en helt ok lÄt. Jag tycker att musiken Àr mycket bÀttre Àn texten. SÄngen , och hela mixen lÄter dock lite vass i mina öron. Lyssningen Àr dock ett par AKG-lurar i mellanklassen, sÄ det kanske inte sÀger sÄ mycket.

Jag vet inte om det Àr meningen att man ska kunna höra musiken direkt via lÀnken, men jag blev hur som helst tvungen att logga in pÄ Spotify och söka upp artisten och lÄten. I ett sÄnt hÀr sammanhang Àr det trevligt om man slipper det. Man fÄr nog fler lyssnare och kommentarer dÄ.

Googlade namnet pÄ "projektet", men det enda som kom upp var en gata i Göteborg, men det kanske kan bli Àndring pÄ det. Lite "riskabelt" namn dock.

Hur som helst, kul att du tittar in. Det Àr lite glest hÀr numera. Don't be a stranger.

Redigerat av Bluddrik
Postat

Det var en helt ok lÄt. Jag tycker att musiken Àr mycket bÀttre Àn texten. SÄngen , och hela mixen lÄter dock lite vass i mina öron. Lyssningen Àr dock ett par AKG-lurar i mellanklassen, sÄ det kanske inte sÀger sÄ mycket.

Jag vet inte om det Àr meningen att man ska kunna höra musiken direkt via lÀnken, men jag blev hur som helst tvungen att logga in pÄ Spotify och söka upp artisten och lÄten. I ett sÄnt hÀr sammanhang Àr det trevligt om man slipper det. Man fÄr nog fler lyssnare och kommentarer dÄ.

Googlade namnet pÄ "projektet", men det enda som kom upp var en gata i Göteborg, men det kanske kan bli Àndring pÄ det. Lite "riskabelt" namn dock.

Hur som helst, kul att du tittar in. Det Àr lite glest hÀr numera. Don't be a stranger.

Tack 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Riktigt bra tycker jag. Göteborgs Mauro Scocco?   🙂

Redigerat av drloop
drloop (oregistrerad)
Postat

Gillar namnet pĂ„ projektet. Skall bli kul att fĂ€lja er. Är det du som sjunger?

Postat

🙂 Ja det Ă€r jag som sjunger lead, kompisen Jonas pĂ„ stĂ€mmor. Hemsida hĂ„ller vi pĂ„ med fast det blir nog att vi lĂ€nkar www.andralang.nu till vĂ„ran facebook istĂ€llet. Vi tĂ€nkte jobba som sĂ„ att vi slĂ€pper 1 till 2 lĂ„tar i taget, sĂ„ det blir inget albumslĂ€pp, blir sĂ„ mycket jobb.

drloop (oregistrerad)
Postat

🙂 Ja det Ă€r jag som sjunger lead, kompisen Jonas pĂ„ stĂ€mmor. Hemsida hĂ„ller vi pĂ„ med fast det blir nog att vi lĂ€nkar www.andralang.nu till vĂ„ran facebook istĂ€llet. Vi tĂ€nkte jobba som sĂ„ att vi slĂ€pper 1 till 2 lĂ„tar i taget, sĂ„ det blir inget albumslĂ€pp, blir sĂ„ mycket jobb.

Fint du sjunger, har ju hört ditt andra projekt dÀr du har ett annat anslag pÄ sÄngen.

SlÀpper sjÀlv det första pÄ svenska nÀsta vecka. SvÄrt att stÀlla om frÄn engelskan kÀnner jag, var det det samma för dig?

Postat

Tack 🙂 , jo jag tyckte det var jĂ€ttesvĂ„rt att gĂ„ frĂ„n engelskan till svenskan. LĂ€t som jag försökte sjunga med en överdriven stockholmsdialekt trots att jag Ă€r frĂ„n Göteborg, jĂ€ttemĂ€rkligt, men kul haha. Nu tycker jag dialekten har lagt sig dock 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.