Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag var där sist (var det ett eller två år sen?) och jag är garanterat där på lördag igen! Tyvärr så har de sämst mellansnack, så jag hoppas de håller käften och spelar lite fler låtar istället.

Redigerat av browno
Postat

Jag var på fryshuset sist dem spelade där, något eller några år sedan... Det ägde och vill så himla gärna dit på lördag, men det är ju sista april!? Sämst datum! 😛 Blir helt galen...

Postat

ja vad säger ni om konserten själv tyckte jag att den var jäkligt bra synd bara att det var 2 förband blev lite segt

Postat

så jävla mycket bättre än förra gången! och förbanden var bra så det var soft som fan.

Harman (oregistrerad)
Postat

Konserten var riktigt bra men inte lika bra som sist när dom var i sverige. Då var jag i göteborg och det var mer stämning på studentkåren där.

Blev riktigt lack på alla fulla typer som bara förstör. På högerflanken långt fram blev det ju ett litet bråk på grund av alkohol. Idiotiskt. Var är det för mening att vara full på en konsert? Det förstör ju bara för varenda en som inte är det.

Men övrigt var konserten bra men det var inte lika bra som första gången man såg dom.

Postat
Konserten var riktigt bra men inte lika bra som sist när dom var i sverige. Då var jag i göteborg och det var mer stämning på studentkåren där.

Blev riktigt lack på alla fulla typer som bara förstör. På högerflanken långt fram blev det ju ett litet bråk på grund av alkohol. Idiotiskt. Var är det för mening att vara full på en konsert? Det förstör ju bara för varenda en som inte är det.

Men övrigt var konserten bra men det var inte lika bra som första gången man såg dom.

håller med stog också på högerflanken och det var ju ganska stökigt p.g.a alkohol

men somsagt en jäkligt bra konsert och förbanden var bra särskillt lawrens arms

Harman (oregistrerad)
Postat

Jo det är trist när det är sådant. Men konserten var go ialla fall.

Postat
finns väl gott om tid att supa både före och efter 😆

Fanns inte så mycket tid före och efter när man hade planer planerade och inte bor i Sthlm utan bor 20 mil norrut ;P hehe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.