Mattiasias Postat 10 mars 2017 Postat 10 mars 2017 Hey! Förra året föddes mitt intresse för att skriva låttexter och har la inte hunnit skriva så mycket som jag blivit nöjd med. Så tänkte be om feedback på en text jag skrev i höstas/vintras.. har tagit bort texten jag hade som refräng då jag inte alls är nöjd med den, men jag hoppas ni kan ge feedback på det övriga 🙂 Ha det fint! / Mattias Verse:1I've Been Walking Street To StreetLooking For SomeoneTo Reach The SkyAnd I Feel Something Deep.Deep Inside My HeartAnd It's Only One Thing In My MindIt's So Magical And BeautifulAnd Nothing Can Ever Stop Me NowI Follow You Through Heaven And HellBabyYou Are Everything Im Been Looking ForYou Make Every HeartBeatYou Make My Life CompleteWhen You Fill My Heart With LoveFill My Heart With LoveBabyFill My Heart With loveChours:----------Verse:2Do You Feel The Way I DoThat This Is The Way We Should GoThat We Met For A Reason And Not For A TreasonWith Your Love And With Your TouchI Feel A Such A RushI've Got A Crush, A Crush On YouAnd I Promise YouThat Im Never Gonna Leave Never Gonna ChangeCause I Got YouWith You I Got EverythingHere With YouWhen Im With YouDon't Need Anybody or Anything ElseI Only Want You To StayMy Feelings GrowingThey Never FallingI'm Falling In LoveI'm Falling In Love With YouChours:-----------Bridge:It Maybe Took A Moment Or TwoBut Here We AreStanding ReadyFor This Moment We Never SeenNever Felt BeforeDo You Feel This Love We Never SeenNever Feelt BeforeThis Love We Never SeenNever Feelt BeforeChours:-----------
Mattiasias Postat 13 mars 2017 Trådstartare Postat 13 mars 2017 Tack så mycket!🙂 Jätte-jätte vackert!! 🥰🥰🥰
Riccidi Postat 17 april 2017 Postat 17 april 2017 Hej. Bra text. Du önskade feedback. Så här kommer lite från mig När jag skriver en text så brukar jag vilja berätta någonting.Jag vill gärna säga det på mitt sätt så att det känns äkta. Du letar efter pricken över iet. Ok du beskriver en känsla. Vad hände när varför och hur? Testa liknelser, testa olika perspektiv. Var inte rädd att prova ord som bryter mönster och harmonier. Ibland hittar man inte alla delar i låten. Det krävs mer tid.
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 17 april 2017 Postat 17 april 2017 Jag vill inte vara taskig men som jag tycker så satsa på berättande texter med egna bilder det här är i många delar återupprepning av kända fraser. Lycka till
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.