slejnard Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Hej! Har inget stort bolag i ryggen men... Nu är den släppt på iTunes och snart på Spotify mfl. Skulle bli jätteglad om ni köper lyssnar gillar och delar till alla ni känner för kärlek är viktigt! 🥰 A little seed of Love A Little Seed of Love - Single av Jan Martinsson https://itun.es/se/csZsib Fick mersmak när den spelades i lokalradion och beslöt att spela in en version ny att släppa för den breda massan.
slejnard Postat 9 mars 2017 Trådstartare Postat 9 mars 2017 Japp det ska jag. Den verkar inte vara uppe där än 🙂
slejnard Postat 9 mars 2017 Trådstartare Postat 9 mars 2017 Men nu så är den även på Spotify. Sprid gärna till era vänner om ni gillar låten 🥰 https://open.spotify.com/album/40JPsrfoE0ydYOFVDwyaWY
slejnard Postat 11 mars 2017 Trådstartare Postat 11 mars 2017 Det var en fin låt! 🙂 Tack så mycket D Vibe 🙂
slejnard Postat 11 mars 2017 Trådstartare Postat 11 mars 2017 Jag tyckte inte om den tyvärr, tror jag råkade köpa den!! 😮 med fingeravtrycket? 😮 Tror inte man har ångerrätt tyvärr men om du vill så kan jag swisha en tia ☺️ Synd att du inte tyckte om den.
Bluddrik Postat 11 mars 2017 Postat 11 mars 2017 😮 med fingeravtrycket? 😮 Tror inte man har ångerrätt tyvärr men om du vill så kan jag swisha en tia ☺️ Nu är du väl lite väl tillmötesgående?
slejnard Postat 11 mars 2017 Trådstartare Postat 11 mars 2017 Nu är du väl lite väl tillmötesgående? Nja. Försökte vara lite humoristisk.
oxzzar Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 😮 med fingeravtrycket? 😮 Tror inte man har ångerrätt tyvärr men om du vill så kan jag swisha en tia ☺️ Synd att du inte tyckte om den. köpt är köpt, kommer aldrig tillbaka. Jag håller med Britta, jag gillade inte den. Inte dålig men ointressant om du förstår.
D Vibe Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Skulle kunna tänka mig att göra en minimalistisk elektronisk cover på den någon gång i framtiden (när tid finns..). 🙂
crillemannen Postat 12 mars 2017 Postat 12 mars 2017 Lite väl sur sång för min smak. Med bättre prodd, bättre sång så hade det varit helt ok.
slejnard Postat 13 mars 2017 Trådstartare Postat 13 mars 2017 Tack för er feedback. Ibland är det ris och ibland ros, sånt får man räkna med. Skulle kunna tänka mig att göra en minimalistisk elektronisk cover på den någon gång i framtiden (när tid finns..). 🙂 Det skulle vara kul. Det får du absolut göra. 🙂
slejnard Postat 11 februari 2021 Trådstartare Postat 11 februari 2021 Tog upp den här låten igen igår när jag provade att köra den live i studion. 😊🎸
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.