Grooty Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Musikervänner! Jag spelade in en liten låt härförleden. En cover faktiskt. För att pusha för min lilla fejsbooksida mest, osv. Men det är fortfarande en trevlig liten snutt. Länkar till tuben. Och fejjan. Gilla och prenumerera gärna! 😄 https://www.facebook.com/grooty.music/videos/758135081015538/?pnref=story Mvh, mvh /Grooty
slejnard Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Mycket bra! Snyggt gitarrljud. Bra sjunget och spelat! 🙂
Grooty Postat 6 mars 2017 Trådstartare Postat 6 mars 2017 (redigerat) Man bugar 🙂 Redigerat 6 mars 2017 av Grooty
Dark Of Light Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Väldans bra. Sjunget med inlevelse och känsla och snyggt filmat också! ☺️
Guitar Nilsson Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Grymt bra! Spelade du in sången med en SM57? Låter ju lika bra som om det var en 25000 kronors mick.
Grooty Postat 7 mars 2017 Trådstartare Postat 7 mars 2017 Tack! Javisst 🙂 Den är inte så illa i mitt tycke. Om jag inte minns fel så har den ju förgyllt både Michael Jacksons och Bonos röster ...och Sinatra? Fast det är jag mer osäker på. Sägs att han vid något tillfälle sjöng in i en "prototyp".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.