danieljm Postat 22 februari 2017 Postat 22 februari 2017 Som det låter. Ett stöd för knät som gör att man lättare kan sitta med en v-gitarr. De stöd jag sett är utfällbara. Nån som vet vart man kan hitta ett sådant?
Ventures Postat 22 februari 2017 Postat 22 februari 2017 Bara undrande över varför man har en gitarr som man inte bekvämt kan spela på. En sak om man ska stå på scen och se cool ut, men hemma på sängkanten? Sök på flying-v leg rest. Eller flying-v leather. Ser ut att gå att göra en av en plåtbit och lite läder.
danieljm Postat 23 februari 2017 Trådstartare Postat 23 februari 2017 Varför? Jo, öva öva öva är svaret. Smidigt att också kunna spela med gitarren i knät.
Ventures Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Varför? Jo, öva öva öva är svaret. Smidigt att också kunna spela med gitarren i knät. Jag menar att det finns ju gitarrer som är bekvämare. 😉
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Alltid tyckt Jackson Randy Rhoades V är grymt snygg men går inte ju inte att sitta med såna gitarrer bekvämt så det har inte blivit av med någon V gura.
Martin Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 träna gymm rygg muskler köp strap o håll den uppe med ryggen
Bullerbyn Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Personligen älskar jag V när man sitter! man placerar ena vingen mellan bena!
Bluddrik Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Personligen älskar jag V när man sitter! man placerar ena vingen mellan bena! Det har jag tänkt på också, men jag har aldrig haft nån V och trodde att det var ett alldeles för enkelt svar. Att detta var nån slags kuggfråga.
Die Hard (oregistrerad) Postat 23 februari 2017 Postat 23 februari 2017 Personligen älskar jag V när man sitter! man placerar ena vingen mellan bena! Funkar säkert bra som rövkliare också.
Bullerbyn Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 såhär: V är fanimej fantastiskt att sitta med i studion.
Guitar Nilsson Postat 27 februari 2017 Postat 27 februari 2017 såhär: V är fanimej fantastiskt att sitta med i studion. Jag tycker också de är märkligt bekväma att sitta o spela med. Helt utan extra attiraljer. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.