tordA Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 har du hört / hört talas om någon av dessa: Thinking out Loud The Wailing Hobos Mike Burns G.E.M.I.N.I Yellow Jumps Twice RAQUELA Carol Lowery / SevenMama Father Time Larree Social Spit Lana Crowley Shauna Skye Blue Union GingerbreadNightmare the Sisters of Sharon Susan Raven Philos60 Bjorn Lynne dj-spaceAce Kate Cassidy Patti Stearling Nina Goddess of Dance The Questionnaires yidneth / Priscilla Hernández Ink1 CrashTV Dreamfield Robbay Rabuck Deconstruct Seismic Anamoly Sunburn In Cyprus synkrotron Modern Method BUSINESS AS USUAL Serena Matthews Kim Brunner ? svar till: nyfiken 😳
Neosus Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 (redigerat) Hahaha!!! 😳 ...Bjorn Lynne känner jag igen men det är det enda. Mike Burns känns bekant oxå. Det klingar ingen klocka hos mig. 😆 Redigerat 14 mars 2004 av Grahn
gol Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Tyvärr!... tyder det på att jag inte hänger med på vad som händer i Indieland? 😳
Neosus Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Här är några länkar till Bjorn Lynne till att börja med... Iuma - Bjorn Lynne Bjorn Lynne - Intervju ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
tordA Postat 14 mars 2004 Trådstartare Postat 14 mars 2004 (redigerat) 😆 Vad vad det för svar? 😳 fortsättning följer här... Neko, jag hade hoppats på idel JA!! dom har jag hört. Redigerat 14 mars 2004 av Rockfart
SERO Postat 14 mars 2004 Postat 14 mars 2004 Vissa klockor ringar vid några namn. Nina Goddess of Dance tror jag slog igenom via musiksidor på nätet "MP3.com"...och kan det vara det som är den röda tråden? Alla slagit igenom med hjälp av nätet?
tordA Postat 14 mars 2004 Trådstartare Postat 14 mars 2004 Vissa klockor ringar vid några namn. Nina Goddess of Dance tror jag slog igenom via musiksidor på nätet "MP3.com"...och kan det vara det som är den röda tråden? Alla slagit igenom med hjälp av nätet? alla har musik på nätet appropå Nina, hon är gift med Master Zap, bor i Eskilstuna ( har försökt få upp dom i luftballongen, utan framgång 😕 ) har du ett snabbt snöre kolla filmerna som Zap har gjort: Ninagoddess.com / film
JHoffa (oregistrerad) Postat 18 mars 2004 Postat 18 mars 2004 Bjorn Lynne ringer nån liten klocka. De andra, aldrig.
Linus Postat 3 november 2005 Postat 3 november 2005 ...på BUMP-turné 😱 Jepp, Lynne och Nina kände jag igen...
tordA Postat 3 november 2005 Trådstartare Postat 3 november 2005 host-host-host-host-host-host-host-host 😱 Ok, uppdatering, Thinking out Loud: upphört, Christina har startat ett all girlie band 😎 Yellow Jumps Twice: har gift sig, spelar fortfarande Father Time: tynar sakta bort Larree: tynat snabbt bort Social Spit: torken Shauna Skye: nya nätplatser Blue Union: se ovan Susan Raven: vi väntar fortfarande på nya CD'n 🙁 Patti Stearling: blir bara bättre Nina Goddess of Dance: jobbar i strängnäs The Questionnaires: jösses yidneth / Priscilla Hernández: framgång ! Ink1: har hittat till MySpace CrashTV: underbar CD släppt 🥰😎😄 Dreamfield: nerlagt, nytt startat Deconstruct: jobbar hårt Seismic Anamoly: jobbar hårt Sunburn In Cyprus: många gig(tyskland) BUSINESS AS USUAL: plinkar på
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.