Bagarn56 (oregistrerad) Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Jag har gått från PC till Mac, och hittar inga drivers till mitt keyboard, evolution mk 249c. Måste jag köpa nytt, eller finns det ngn inställning som gör att det funkar.
KillwithSkill Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 Det ska bara vara att plugga in, men det är ju inte att ge sig fan på. Såg att det verkar vara issues med just evolution mk 249cMen gå in här:Finder / Gå / Verktygsprogram / Ljud-/MIDI-inställningarEller så håller du inne Shift+CMD+U och klicka på Ljud-/MIDI-inställningar.Kolla vad du får upp där. Se till att ha igång keyboardet.
D200 Postat 5 januari 2017 Postat 5 januari 2017 http://www.animoller.com/old-blog/2010/08/10/evolution-mk-249c-and-mac-os-x-10-x/
Bagarn56 (oregistrerad) Postat 6 januari 2017 Postat 6 januari 2017 Killwithskill. Finns inget keyboard där. D200. När jag laddar ner USB-drivern får jag bara upp ett märkligt dokument
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.