djay_maxwell (oregistrerad) Postat 24 april 2005 Postat 24 april 2005 producent och deejay sedan några år tillbaka. bor i borlänge och spelar som deejay på helgerna. älskar musik, och kommer alltid och göra musik i all framtid. vill du veta mer eller ta kontakt så finns min mail eller telefon nr. 070 448 45 61 Djay_maxwell@hotmail.com hemsidan kommer troligen upp snart mer info kommer då! / keep it up /jean
hegobald Postat 25 april 2005 Postat 25 april 2005 Välkommen till audiophilernas och Db-gormandernas frågeställnings-paradis. DJ Max 🙂 Men du.. Det låter lite panikragg med att slänga upp både tele och mailadress på en gång 😄
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Postat 25 april 2005 tack så mycket allihopa! är det ni undrar över är det bara och fråga.! /jean
Lundin Postat 25 april 2005 Postat 25 april 2005 tack så mycket allihopa! är det ni undrar över är det bara och fråga.! /jean Välkommen hit.. Jo jag undrar en sak: Hur lång kan en gitarrsträng bli innan den tappar sin naturliga klang?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 april 2005 Postat 25 april 2005 (redigerat) tack så mycket allihopa! är det ni undrar över är det bara och fråga.! /jean & jag undrar hur du kan säga att du är producent sen några år tillbaka, och sen inte veta hur man timestretchar en acapella. Fast det kanske inte är musik du tänker på. Jag hälsade på en tjej i Borlänge en gång & där producerades jävlarimig allt annat än musik. Redigerat 25 april 2005 av Danny Cort
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 tack så mycket allihopa! är det ni undrar över är det bara och fråga.! /jean & jag undrar hur du kan säga att du är producent sen några år tillbaka, och sen inte veta hur man timestretchar en acapella. Fast det kanske inte är musik du tänker på. Jag hälsade på en tjej i Borlänge en gång & där producerades jävlarimig allt annat än musik. jag har jobbat med endast instrumentaler, men nu har jag provat på acapellor och det gick ju ganska bra. var inget svårt med det. bara jag som var rädd för att "prova" /Jean
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 tack så mycket allihopa! är det ni undrar över är det bara och fråga.! /jean Välkommen hit.. Jo jag undrar en sak: Hur lång kan en gitarrsträng bli innan den tappar sin naturliga klang? hej nja vet inte så mycket om guitarrer, men fråga någon som vet. 🙂
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 17 maj 2005 Postat 17 maj 2005 Välkommen till audiophilernas och Db-gormandernas frågeställnings-paradis. DJ Max 🙂 Men du.. Det låter lite panikragg med att slänga upp både tele och mailadress på en gång 😄 hehe du var en rolig typ du. nej jag läggr upp nr och mail ifall att någon man pratar med råkar "glömma" det så har de allt på min sida på foumet. och jag raggar inte efter verk etc. utan om du vill att jag ska definera "ragg" då är det tips och trix jag är ute efter/Jean
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.