slejnard Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Och så blir man bara avsnoppad. Förlåt. Han följde med på nån annans bröllopsresa vars syster jobbar där. De solade å badade bl.a. Åt fisk å bläckfisk. Morn å KPD 😄
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Förlåt. Han följde med på nån annans bröllopsresa vars syster jobbar där. De solade å badade bl.a. Åt fisk å bläckfisk. Morn å KPD 😄 Jahaja.
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 ☺️ Det är inte skruvens fel att muttern är för stor, sa en stor man på sin tid. Spännande... Vad faen händer egentligen..? Vart faen slirar det? 😠
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Spännande... Vad faen händer egentligen..? Vart faen slirar det? 😠 Och i tidningen står det - grupper som slåss mot varann. Vilka grupper? Syntare mot hårdrockare? Raggare mot punkare? Fotbollssupportrar från olika lag? Förr i världen kunde journalister ta reda på sånt. Numera verkar det fullständigt omöjligt.
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 God Förmiddag! Strax dax för en kopp java! Jag är bra på att skjuta upp saker. Mitt motto: Varför skjuta upp till morgondan det man helt kan ge fan i?
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Mitt motto: Varför skjuta upp till morgondan det man helt kan ge fan i? Det var ännu bättre än mitt: Varför skjuta upp till morgondan som man kan skjuta upp till i övermorgon?
Neosus Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Varför skjuta upp till morgondan om man kan skjuta upp raketer? 😮
Gäst Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Vad är den optimala skärmstorleken för mobiltelefoner? Vart kommer det landa i framtiden? Jag gissar på 6 tum...
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Bara man kan skilja mellan mobiler och läsplattor./iPads. Fast bäst är väl chip i skallen i st f mobil... Tänderna som tangentbord...?
Gäst Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Bara man kan skilja mellan mobiler och läsplattor./iPads. Fast bäst är väl chip i skallen i st f mobil... Tänderna som tangentbord...? förstår inte varför inte alla datorer och läsplattor kommer med cellular connectivitity. alltså att det är inbyggt att koppla upp sig på mobila nätverket: 3G/4G och snart 5G.....
Algotezza Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 (redigerat) Gäller och knipa den pt:n.... Hm. ??? Kpd? Redigerat 7 mars 2017 av Algotezza
Gäst Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 julmust och påskmust tycker jag är godare än coca colia / pepsi. det borde gå att köpa året runt.
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 julmust och påskmust tycker jag är godare än coca colia / pepsi. det borde gå att köpa året runt. Varför har dom inte midsommarmust? Du får väl bunkra upp.
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Det var ännu bättre än mitt: Varför skjuta upp till morgondan som man kan skjuta upp till i övermorgon? 😑 Dessutom träffar man så mycket nytt folk. 😳
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 chips heter potetgull på norska.. 😑 Då har du i alla fall lärt dig nåt.
Dark Of Light Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 chips heter potetgull på norska.. 😑 Ostbågar heter Ost Doodles på norska .. 😑
Bluddrik Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 😑 Dessutom träffar man så mycket nytt folk. 😳 Jag har väl aldrig varit så där utpräglat social antar jag.
Recommended Posts