Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Får av någon anledning julkänslor. En får va glad att han är här öht och inte i Norge, fast det var ju tråkigt med tjejen iofs.
Gäst Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Ed Sheerans nya platta. Så sinnesjukt bra låtar men är inte han riktig överskattad?
Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Ed Sheerans nya platta. Så sinnesjukt bra låtar Jag läste nån recension att den inte var lika bra som dom första. Har han gjort två? Det stämmer alltså inte?
Dark Of Light Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Är han sinnessjuk men har bra överskattade låtar och den andra låten är bättre än den första av de två men det är osäkert?
Algotezza Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Haft fortbildning idag. På Arenan i Lund. Formativ bedömning... Gratis kaffe!!! Vagott!
Dark Of Light Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Haft fortbildning idag. På Arenan i Lund. Formativ bedömning... Gratis kaffe!!! Var den en intensivkurs alltså... fortbildning? 😛 Njaah, det här är väl fagott om något? Ja, Grahn hur är det? 😕 Ja, egentligen? 😕
slejnard Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Hoppas det blir bättre snart om det inte är bra? Har då vart på Kallax å hämtat sambons son som varit i Zanzibar 😎
Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Har då vart på Kallax å hämtat sambons son som varit i Zanzibar 😎 Vad gjorde han där?
CHAE Postat 6 mars 2017 Trådstartare Postat 6 mars 2017 (redigerat) Vad gjorde han där? Zanzade bara sig själv 😑 Redigerat 6 mars 2017 av CHAE
Neosus Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Ja, Grahn hur är det? 😕 Ja det kan vara bättre egentligen men det går bra ändå. Tack som frågar! 🙂
Algotezza Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Ja. Det var en dags fortbildning för Lunds pedagoger....med betoning på fort. Man fick ostmacka också. Med paprika. Free and gratis.
slejnard Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Vad gjorde han där? Jag var inte med så det kan jag inte svara på 😑
slejnard Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Ja det kan vara bättre egentligen men det går bra ändå. Tack som frågar! 🙂 Det brukar bli bättre med tiden. Klyscha men sant.
Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Man fick ostmacka också. Med paprika. Free and gratis. There's no such thing as a free cheese sandwich.
Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Jag var inte med så det kan jag inte svara på 😑 Så ni satt bara och teg i bilen?
CHAE Postat 6 mars 2017 Trådstartare Postat 6 mars 2017 Du zanzar vilt bara 😑 😮😆 Så ni satt bara och teg i bilen? Åtvid style 😑
Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Åtvid style 😑 Jag bara undrar om det var en solresa, eller storviltsjakt, eller vad. Jag trodde inte ens att det fanns ett land som heter Zanzibar. Trodde det var nåt påhittat, som Eldorado, eller Xanadu eller nåt.
Dark Of Light Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Jag bara undrar om det var en solresa, eller storviltsjakt, eller vad. Jag trodde inte ens att det fanns ett land som heter Zanzibar. Trodde det var nåt påhittat, som Eldorado, eller Xanadu eller nåt.Tänk att det finns en hel värld där ute utanför Åtvid. Outforskat, vilt och exotiskt. 😉
Bluddrik Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Tänk att det finns en hel värld där ute utanför Åtvid. Outforskat, vilt och exotiskt. 😉 Och så blir man bara avsnoppad.
Dark Of Light Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Och så blir man bara avsnoppad. 😮 Du menar... den är av?! Näpp till snopp?
Recommended Posts