Dark Of Light Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Längstahs hjälppanel når, när man inte trodde att det var möjligt, nya bottennivåer.Vagott 🙂
Dark Of Light Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 (redigerat) Det vart gott på restaurang Wallermans Grillhouse. 🙂 Förrätt Libanesisk Sambuzek (friterat bröd med köttfärs), varmrätt en närproducerad Black & White och megastrips, efterrätt blev en friterad Camembert med varm hjortonsås, persilja och vaniljglass. Hade inte kunnat göra det bättre själv. nästan 😎 Hick... ... och några öl. ☺️ Redigerat 4 mars 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 (redigerat) 🙁Likt ringar på vattnet... Apropå kaos det är Felodimestival. Redigerat 4 mars 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 🙁Likt ringar på vattnet... Apropå kaos det är Felodimestival. Är det en förort, eller getto, eller vad?
Dark Of Light Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Är det en förort, eller getto, eller vad? En liten del av en stadsdel i Skövde som heter Ryd. Södra Ryd är ett invandrartätt bostadsområde med en del oroligheter. Stenkastningar, inbrott, narkotika, förstörelse, misshandel och nu är bussarna indragna också. Om man med ghetto menar områden där socialt utsatta människor bor av ekonomiska skäl så, ja.
SnigelDynamit Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 ... Om man med ghetto menar områden där socialt utsatta människor bor av ekonomiska skäl så, ja. I Love U. *** Är jag fortsatt persona non grata? Hal och så?
Dark Of Light Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 (redigerat) 😳 Vah. Persona non grata? Hal? Har jag missat nåt? Du är väl varken Hitler eller ål ☺️ Puss på sig, du får vara här hur mycket du vill. Varför skulle du inte vara det? Redigerat 4 mars 2017 av Dark Of Light
Algotezza Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Distrokid har meddelat att en massa av mina album finns på Tidal nu. Kommer det att ge någon utdelning? undrar jag försynth.
Dark Of Light Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 (redigerat) Distrokid har meddelat att en massa av mina album finns på Tidal nu. Kommer det att ge någon utdelning? undrar jag försynth.Spännande! Så ini vad rolig Johan Glans är... Redigerat 4 mars 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 4 mars 2017 Postat 4 mars 2017 Coolt! 😎 Tog beslut att spela in en ny version av a lttle seed of love. Kommer släppa den på spotify och tjäna GROVA pengar 😑 Så här låter den nya versionen på youtube 🙂
Dark Of Light Postat 5 mars 2017 Postat 5 mars 2017 Nej tack. Men snö är det. Ja här alltså, ska väl komma en 10 cm minst. Morn´ & kpd.
Dark Of Light Postat 5 mars 2017 Postat 5 mars 2017 Jo gommoron! eller alltså jag är inte världen 😳 ... and not the moron.... You must be the nerd? Teh SLEJNERD!!! 😮
Recommended Posts