Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Det vart gott på restaurang Wallermans Grillhouse. 🙂 Förrätt Libanesisk Sambuzek (friterat bröd med köttfärs), varmrätt en närproducerad Black & White och megastrips, efterrätt blev en friterad Camembert med varm hjortonsås, persilja och vaniljglass. Hade inte kunnat göra det bättre själv.

nästan 😎

Hick...

... och några öl. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Är det en förort, eller getto, eller vad?

En liten del av en stadsdel i Skövde som heter Ryd. Södra Ryd är ett invandrartätt bostadsområde med en del oroligheter. Stenkastningar, inbrott, narkotika, förstörelse, misshandel och nu är bussarna indragna också. Om man med ghetto menar områden där socialt utsatta människor bor av ekonomiska skäl så, ja.

Postat

... Om man med ghetto menar områden där socialt utsatta människor bor av ekonomiska skäl så, ja.

I Love U.

Är jag fortsatt persona non grata? Hal och så?

Postat (redigerat)
😳 Vah. Persona non grata? Hal? Har jag missat nåt? Du är väl varken Hitler eller ål ☺️ Puss på sig, du får vara här hur mycket du vill. Varför skulle du inte vara det? Redigerat av Dark Of Light
Postat

Distrokid har meddelat att en massa av mina album finns på Tidal nu. Kommer det att ge någon utdelning? undrar jag försynth.

Postat (redigerat)

Distrokid har meddelat att en massa av mina album finns på Tidal nu. Kommer det att ge någon utdelning? undrar jag försynth.

Spännande!

Så ini vad rolig Johan Glans är...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Kanske blir en tio till om ett år eller så.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.