Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Spårade det ur 😕

Var det nån som förlorade en massa tid?

HAHAHAHHAHAHAHA

va roligt..  😑

Blir man förkyld snart? 

Postat

Det ska vi inte dra för stora växlar på. Dags för prenupp.

Från filmen "There's something about Mary" ("Den där Mary på el svensko, om så krävs) tänker jag att prenupp kan betyda något helt annat.

Postat

Från filmen "There's something about Mary" ("Den där Mary på el svensko, om så krävs) tänker jag att prenupp kan betyda något helt annat.

Åh. Länge sedan man såg den. Påminn mig?
Postat

Åh. Länge sedan man såg den. Påminn mig?

Onanera innan en date så du inte kommer direkt om du har så tur att du får komma till... Ett koncept som är helt obegripligt för mig personligen men då är jag kanske ovanligt uthållig om jag vill... Too much info. .D

Postat

Morn´.

Onanera innan en date så du inte kommer direkt om du har så tur att du får komma till... Ett koncept som är helt obegripligt för mig personligen men då är jag kanske ovanligt uthållig om jag vill... Too much info. .D

😛 Javisst djävlar. Har en kompis som anser att gå ut på lokal utan att ruskat tuppen är otänkbart. Inte så mycket för uthållighetens skull utan mer för att faran med kombinationen av heta känslor, dåligt omdöme och desperation.

Enligt honom så har förnedringen av att vakna upp bredvid ett riktigt ök minskat ner till noll sedan han började med förfarandet. Han är mer selektiv vid valet av offer och faller inte för "sekunda varianterna" utan väntar tills han träffar på "prima donnorna". ☺️

Postat

Gomooron. Gomorron. Gomorron.

Frukostklubben här med Sigge F Kaffe-Petter.

Blev 28 p på På spåret igår. Kom 2a.

Äntligenn helg. Dax ansluta sig till elnätet och ladda batterierna.

Aber erst kommt das Kaffee. Kaffee auf das (s)? Doch nicht.

Alles gut supergut.

Postat

Tror inte han stoppas så som tiderna är nu. Kanske om en 8-10 år när åsikts/trend cykeln har snurrat ett varv. Det handlar inte alltid om politik heller utan som i detta fallet samhälls betraktelser av det lilla. Det är så träffande varje gång. Tillsammans med den något mer korrekta och inte lika fyndiga Malin Wollin på AB är han de få läsvärda i kvällsblaskorna. Resten håller mest på med ängslig positionering.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.