slejnard Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Jåh! Sista barnsångerna för terminen idag på bibblo! Kaffe!
Dark Of Light Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Morn´ Vad länge du får va oppe nu för tiden. ☺️ Kpd.
slejnard Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Dricker bara en liten kopp kaffe per dag numera. Det var lite! How come? 😮
Algotezza Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 God morgon! Såg Anti-krundan igår. Jimi Hendrix-autograf var värd 30000. Jag har två Lasse O'Månsson*-autografer. Vad kan de vara värda? 'Klassisk redaktör för Svenska MAD
Overkill Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Det var lite! How come? 😮 Funderade ett tag på om jag skulle dricka mindre kaffe och sen när kaffemaskinen var trasig RN dag på jobbet så såg jag det som ett tecken. Så det blir te till frukost, förmiddags- och eftermiddagsfika och sen en liten kopp kaffe vid lunch. Funkar bra!
slejnard Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Okej! Mitt kaffeintag bara ökar sen vi köpte moccamastern. Blir så extremt gott. ☺️
slejnard Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 God morgon! Såg Anti-krundan igår. Jimi Hendrix-autograf var värd 30000. Jag har två Lasse O'Månsson*-autografer. Vad kan de vara värda? 'Klassisk redaktör för Svenska MAD Jag har alla europes autografer på ett o samma ark. Men hittar det inte? Haft sen tonåren. Syrran jobbade på nattklubb och de var gäster där hela bandet. Vet inte, men det kanske är nåt värde?
Neosus Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Okej! Mitt kaffeintag bara ökar sen vi köpte moccamastern. Blir så extremt gott. ☺️ Det verkar som att det är en sån man ska ha då! Har länge funderat på att köpa en.
slejnard Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Det verkar som att det är en sån man ska ha då! Har länge funderat på att köpa en. Jo dom är dyra men blir naggande gott! godmorgon Morn
Dark Of Light Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Jag ser kaffe som ett nödvändigt gott.Jag ser det mer som en förutsättning till mänskligt liv. Finns det kaffe på månen eller Mars? Näh... just det. 😑
Bluddrik Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Dricker bara en liten kopp kaffe per dag numera. Det är för mycket.
Bluddrik Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 I rymden hör ingen när du sörplar kaffe. Ny film. Undertitel - av med hjälmen bara.
Bluddrik Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Superlångsam åkning i kampen om bronset på sista sträckan.
Dark Of Light Postat 3 mars 2017 Postat 3 mars 2017 Då får du öka! Vilket pissväder. Snöslask o halvstorm... bäst att hålla sig inne så inte får blåskatarr.
Recommended Posts