Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

God morgon!

Såg Anti-krundan igår. Jimi Hendrix-autograf var värd 30000. Jag har två Lasse O'Månsson*-autografer. Vad kan de vara värda?

'Klassisk redaktör för Svenska MAD

Postat

Det var lite! How come? 😮

Funderade ett tag på om jag skulle dricka mindre kaffe och sen när kaffemaskinen var trasig RN dag på jobbet så såg jag det som ett tecken. Så det blir te till frukost, förmiddags- och eftermiddagsfika och sen en liten kopp kaffe vid lunch. Funkar bra!

Postat

God morgon!

Såg Anti-krundan igår. Jimi Hendrix-autograf var värd 30000. Jag har två Lasse O'Månsson*-autografer. Vad kan de vara värda?

'Klassisk redaktör för Svenska MAD

Jag har alla europes autografer på ett o samma ark. Men hittar det inte? Haft sen tonåren. Syrran jobbade på nattklubb och de var gäster där hela bandet. Vet inte, men det kanske är nåt värde?

Postat

Okej! Mitt kaffeintag bara ökar sen vi köpte moccamastern. Blir så extremt gott. ☺️

Det verkar som att det är en sån man ska ha då!

Har länge funderat på att köpa en. 

Postat

Jag ser kaffe som ett nödvändigt gott.

Jag ser det mer som en förutsättning till mänskligt liv. Finns det kaffe på månen eller Mars? Näh... just det. 😑
Postat

I rymden hör ingen när du sörplar kaffe.

Ny film.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.